“Matförgiftning!”

Royal Indian Kitchen
Rankad som nr 34 av 42 Restauranger i Mölndal
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Resulterade i tripp till akuten, matförgiftning, med dropp och sjukskrivning som följd.
För alla i sällskapet.
Undvik detta ställe!!

Tack woodman2018

Omdömet skrevs 18 december 2016

Tyvärr lite av ett alkishak. Det flesta rätterna smakar väldigt snarlikt varandra. Funkar som billig lunchmat någon enstaka gång.
Men tyvärr en av de sämre indiska restaurangerna jag varit på.

Mannen i baren som jag utgår ifrån är ägaren, är jättetrevlig och jag går dit och äter ibland för att jag tycker synd om honom.

Tack swemicke
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Var här och åt lunch. Maten var helt okej men inget speciellt. Musiken i lokalen var väldigt hög. Inte så trevligt när man ska äta.. Lokalen okej.
Inget ställe jag skulle rekommendera direkt. Priset var väldigt bra. Maten okej. Men inget mer.

Tack Emilia L
Omdömet skrevs 15 mars 2016

Maten var väl okej men ingen speciellt. Tyvär så är denna restaurang ett lokalhak för ortens alkoholister så stämningen är därefter.

Ska ni äta fint i Mölndal så finns bättre ställen.

1  Tack Andreas F
Omdömet skrevs 23 september 2015 från mobil enhet

ett ställe som kanske inte fullt så bra som andra ställen maten smakade sådär nej inget ställe som man egentligen ville rekommendera men det är i alla fall godkänt

1  Tack nilsthulin

Resenärer som tittade på Royal Indian Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Mölndal, Västra Götalands län

Besökt Royal Indian Kitchen? Berätta vad du tyckte!