SPARA 15 US$
Priceline
Expedia.com133 US$
CheapTickets133 US$
Travelocity133 US$

Besökt Quality Hotel The Weaver 4 nätter i april, tyckte det var så bra så det blev 3 nätter till i början på maj. Ett förstklassigt hotell att trivas på. Vänligt bemötande av proffsig personal redan vid incheckningen. Rummet mycket rent och snyggt med fin utsikt åt söder. Sköna sängar. Frukosten mycket smakrik, innehållsrik och stor variation. Frukostpersonalen var underbar och serviceinriktade och gjorde resten av dagen, till att vara glada. Kommer tillbaka snart igen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Eje B

Mycket bra Quality Hotel!

Nytt, snyggt och genomtänkt Quality. Vi reste med hela familjen och bodde i ett Familjerum på 20:e våningen. Härlig utsikt och snyggt inrett rum.

God frukost med allt det vanliga Choice erbjuder, trevligt barområde med ett litet Shuffleboard.

Bäst av allt är nog den omtänksamma personalen - mycket bra!

Rumstips: Bra och billig parkering runt hotellet och stort parkeringshus bredvid.
1  Tack DanielD9140

Nytt är spännande
Nära till Safjället naturreservat passa på skogsbada
Till
Mölndals Innerstad gångavstånd
Gallerian med många butiker
Lokaltrafik 100 m till Lackarebäcks spårvagn hållplats
Håll avstånd i dessa tider

• Restyp: Reste ensam
Tack Marie-Louise L

Trevligt hotell och roligt att det är helt nytt. Designtänk och fint! Bra covid-anpassat. Bokade när det var en ”flash sale” och väldigt billigt pris, ändå lite otippat att rummt inte hade en kyl.. måste varit ett basicrum man fick. Men nöjd över lag. Rekommenderas!

Tack _Anna_r112233
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Mycket fint och trevligt hotell. Atmosfären var lugn och tyst. Man märker direkt att den röda tråden designen kommer från ett tidigare väveri i området. Lokalerna är stora och dämpar ljudet bra. Fantastisk frukost i toppklass. Personalen var hjälpsam och trevlig.

Tack krilof87