SPARA 15 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
Expedia.com133 US$
Priceline
CheapTickets133 US$

Mycket bra Quality Hotel!

Nytt, snyggt och genomtänkt Quality. Vi reste med hela familjen och bodde i ett Familjerum på 20:e våningen. Härlig utsikt och snyggt inrett rum.

God frukost med allt det vanliga Choice erbjuder, trevligt barområde med ett litet Shuffleboard.

Bäst av allt är nog den omtänksamma personalen - mycket bra!

Rumstips: Bra och billig parkering runt hotellet och stort parkeringshus bredvid.
1  Tack DanielD9140

Nytt är spännande
Nära till Safjället naturreservat passa på skogsbada
Till
Mölndals Innerstad gångavstånd
Gallerian med många butiker
Lokaltrafik 100 m till Lackarebäcks spårvagn hållplats
Håll avstånd i dessa tider

• Restyp: Reste ensam
Tack Marie-Louise L

Trevligt hotell och roligt att det är helt nytt. Designtänk och fint! Bra covid-anpassat. Bokade när det var en ”flash sale” och väldigt billigt pris, ändå lite otippat att rummt inte hade en kyl.. måste varit ett basicrum man fick. Men nöjd över lag. Rekommenderas!

Tack _Anna_r112233

Mycket fint och trevligt hotell. Atmosfären var lugn och tyst. Man märker direkt att den röda tråden designen kommer från ett tidigare väveri i området. Lokalerna är stora och dämpar ljudet bra. Fantastisk frukost i toppklass. Personalen var hjälpsam och trevlig.

Tack krilof87
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Fast det förmodligen var många gäster på hotellet så gör storleken att det inte är så trång och hissarna var snabba.
Tydlig information i incheckning och trevlig personal.
Kanske inte det bästa valet för oss som har kvalsterallergi med en stor matta på rummet samt en pläd som låg över sängen som var väldigt dammig. Dock så klarade vi av en natt, men tveksamt om vi hade klarat flera nätter.
Bartendern som inte var säker på var whiskyn stod, var säkert ny och han blev lite charmig i sammanhanget.
Frukosten var helt underbar, så bara den är en upplevelse.

Rekommenderas!

Datum för vistelsen: april 2021