Travelocity
Orbitz.com

Trevligt hotell och roligt att det är helt nytt. Designtänk och fint! Bra covid-anpassat. Bokade när det var en ”flash sale” och väldigt billigt pris, ändå lite otippat att rummt inte hade en kyl.. måste varit ett basicrum man fick. Men nöjd över lag. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack _Anna_r112233

Mycket fint och trevligt hotell. Atmosfären var lugn och tyst. Man märker direkt att den röda tråden designen kommer från ett tidigare väveri i området. Lokalerna är stora och dämpar ljudet bra. Fantastisk frukost i toppklass. Personalen var hjälpsam och trevlig.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack krilof87
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Fast det förmodligen var många gäster på hotellet så gör storleken att det inte är så trång och hissarna var snabba.
Tydlig information i incheckning och trevlig personal.
Kanske inte det bästa valet för oss som har kvalsterallergi med en stor matta på rummet samt en pläd som låg över sängen som var väldigt dammig. Dock så klarade vi av en natt, men tveksamt om vi hade klarat flera nätter.
Bartendern som inte var säker på var whiskyn stod, var säkert ny och han blev lite charmig i sammanhanget.
Frukosten var helt underbar, så bara den är en upplevelse.

Rekommenderas!

Tack stefanskurup
Omdömet skrevs 4 maj 2021

Tiptop mottagande i receptionen.
Bra ordnat med avstånd och tidsbokning vid frukost.
Sköna sängar och helt okej storlek på rummet. Lite tråkigt tv-utbud. Här har många hotell något att jobba på. Extra viktigt i corona-tider.

Tack thorniz81
Omdömet skrevs 15 april 2021 från mobil enhet

Mycket fint, nytt och fräscht hotell med trevlig personal. Nära till parkering (rakt utanför) och en mycket trevlig frukostbuffé . Trevlig restaurang i bottenplan. Bra kommunikationsmöjligheter. Kommer tillbaka!

Tack MrsBluecrown