“Italiensk för hela familjen.”

Bistro & Cafe IL Cortile
Rankad som nr 13 av 71 Restauranger i Mölndal

Du får det du betalar för. Billiga priser så maten är därefter. Helt ok. Carbonara för salt men ok. Bra service.

Datum för besöket: maj 2021
Tack molon1kkkk

Omdömet skrevs 26 juli 2020

Vi gick in för en drink men fastnade även för Torta della nonna. Den var fantastiskt god! Mysigt litet ställe, cafékänsla och trevlig personal. Vi ser fram emot att komma tillbaka och prova mer av maten.

Datum för besöket: juli 2020
Tack MalinSup
Omdömet skrevs 4 juni 2020 från mobil enhet

Supermysig liten bistro intill Mölndals galleria. Perfekt pitstop i shoppingrundan, med god pasta och jättegoda pizzor. Lägg till ett glas vin och sätt er på uteserveringen, så har ni ett utav Mölndals bästa ställen. Personalen är glada och trevliga, så detta kan bli nya stammisstället för oss.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 900joakims
Omdömet skrevs 12 maj 2020

Positivt överraskad av såväl den napolitanska pizzan som den varma och personliga servicen, en middagsupplevelse när den är som bäst.
Visste inte att ni fanns och nu kommer jag garanterat tillbaka! Tack!

Datum för besöket: maj 2020
Tack JohanDahlOrange
Omdömet skrevs 2 maj 2020

Köpte två riktigt goda pizzor att ta med hem. Salame och Formaggio di Capra. Det var dessutom en väldigt god pizzadeg! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: maj 2020
Tack Lena E

Resenärer som tittade på Bistro & Cafe IL Cortile tittade också på

Mölndal, Västra Götalands län

Besökt Bistro & Cafe IL Cortile? Berätta vad du tyckte!