“Så nära paradiset man kan komma!”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
13 omdömen
11 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Så nära paradiset man kan komma!”
Omdömet skrevs 7 september 2018 för en vistelse i juli 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Längst upp i byn ligger detta fantastiska lilla hus, "Le Maison Bleu" med en bedårande utsikt över havet. Nära till byns torg med affärer och restauranger men samtidigt skyddat och ostört från omgivningen.
Lägenheten består av ett sovrum, ett sällskapsrum, badrum och ett mindre kök samt en stor insynsskyddad altan som skuggas behagligt av ett vackert fikonträd.
Vi tillbringade en hel vecka på denna fantastiska, paradisiska ö och kände genast att detta är en plats att återvända till. Här är allt enkelt, självklart och fritt från krav och stress.
Vi tackar våra gästvänliga värdar och hoppas snart få tillfälle att återvända!

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 10 2018
Nous avons eu le plaisir d’accueillir Linda et Anders à la Maison Bleue. Ce furent de charmants locataires que nous aurons le plaisir d’acceuillir a nouveau avec bonheur
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera