eDreams
Vio.com
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 10 juli 2022 från mobil enhet

Fantastisk miljö där vi blev serverade vällagad, välsmakande och vackert presenterad avsmakningsmeny. Utmärkt service som var personlig men aldrig påträngande.
Vi drack de vackraste Gintonic någonsin.

Tack mariegW2941JQ
Omdömet skrevs 8 juli 2022

Boende och restaurang med högsta mysfaktorn. Som att komma hem till någon. Himmelsk god 4-rättersmeny på lokala råvaror och flera spännande drycker. Prova gärna Sövde Äppelfrost. Här möts du av ett stort hjärta och passion för god mat. Så glad att jag fick fira min 50-årsdag hos denna fina familj!

Tack Stor-Anna
Omdömet skrevs 8 juli 2022 från mobil enhet

Vänligt och trevligt bemötande i en mysig och originell lokal.
Maten genomtänkt, vällagad och framförallt jättebra! Vinmenyn passade verkligen maten.
Härligt att det finns såna här pärlor på landsbygden!

Tack 600ulrikab
Omdömet skrevs 27 oktober 2021 från mobil enhet

Unik miljö, supertrevlig service och god mat och underbara våfflor! Ett helt unikt ställe med både enklare luncher och ibland finare middagssittningar. Extra plus för att man håller öppet året runt, vilket annars är ovanligt på Österlen

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack lindaeT3486IE
Omdömet skrevs 26 juli 2020

När man kommer innanför dörren till Smedjan Mat & Logi möts man av en otroligt mysig miljö. Lite hemma hos känsla då det är rätt få serveringar i samma byggnad. Vi åt en fyra-rätters meny (canapé, tonfisk, ravioli, oxfilé och amarettokakor), där tonfisken var favoriten med riktgt spännande och fräsch smak! Riktgt bra viner och god must för chauffören, servicen var på toppnivå. Mycket nöjda är vi!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack LouiseMalmsten