Kostnadsfri avbokning till den 24/07
Boka nu, betala på plats
Stora Topphem(Tomelilla)
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Har varit och ätit lunch vid två tillfällen i februari. Ätit en underbar pumpasoppa med surdegsbröd och en kyckling med japansk smak. Båda gångerna fick vi en sån fin matupplevelse och maten smakade fantastiskt. Vi kommer snart att komma tillbaka, det känns att det finns en kärlek till hantverket❤️

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack mariehelen77
Omdömet skrevs 20 april 2016 från mobil enhet

Ett utmärkt bemötande, med snabb och bra service och en spännande meny. Vi serverades vällagad mat med fokus på lokala råvaror i härlig miljö. Trevliga rum, snyggt och rent med bra standard. Hit kommer vi tillbaka fler gånger

Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack Tobias B
Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

En pärla med fantastiskt god mat och jättetrevlig personal. Restaurangen ligger i en charmig lokal som ger en mysig känsla. Kan varmt rekommendera denna resturang. Själv kan jag bara säga att vi absolut kommer tillbaka!

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack imf_12
Omdömet skrevs 14 februari 2016 från mobil enhet

Har varit där flertalet gånger, både på brunch och på kvällen. God mat och mycket mat i mysig och originell miljö! Maten är vällagad med fina råvaror och mycket smak. Återkommer självklart! Supertrevlig personal som gör allt för att man ska få en så bra upplevelse som möjligt!

Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Pemsie
Omdömet skrevs 19 juli 2015 från mobil enhet

Fina nyrenoverade, rena och mysiga rum med trevlig personal. Trevlig restaurang men jättegod frukost. Ligger precis vid vägen så passar kanske inte superbra med småbarn. Vår dotter uppskattade dock hästarna som gick på andra sidan vägen.

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
1  Tack Sara N