“Lunch”

Nääs Fabriker Restaurant
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Tollered
Omdömet skrevs 16 mars 2022

Blev bjuden på lunch av frugan på födelsedagen, med var även min son (namnsdag) och barnbarn. Restaurangen var mysigt inredd trots sin storlek. Maten var buffe och det fanns mycket att välja på. Allt från sallad, sill till kött och fisk. Det jag valde var gott.

Datum för besöket: mars 2022
Tack 397ulfl

Omdömet skrevs 1 februari 2022 från mobil enhet

Fantastiskt mat, otroligt god - går hem hos både barn och vuxna. Inredningen är magisk! Vi har varit på söndagsmiddag flera gånger och det har blivit en tradition vid födelsedagar. Supertrevlig personal

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Ida U
Omdömet skrevs 30 januari 2022 från mobil enhet

Åt à la carte i samband med hotellvistelse. Vi fick vänta nästan en timma på maten, som dock smakade otroligt gott när den väl kom!

Minus för vår servitris som vid två tillfällen ville plocka bort våra glas trots att halva drinken var kvar. Kändes inte alls proffsigt och det blev obekvämt för mig som behövde påtala att jag ännu inte druckit upp, vid två tillfällen.

Vegetariska alternativ fanns, men hade önskat något ytterligare.

Datum för besöket: januari 2022
Tack olivia2891
Omdömet skrevs 13 december 2021

Mycket trevlig restaurang som erbjuder en brunch som är mycket omfattande, omväxlande, vackert upplagt och delikat. Här finns allt som passar både köttätare och vegetarianer.

Den omgivande miljön inbjuder till promenader för att öka på aptiten vilket verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: november 2021
Tack Black_Father
Omdömet skrevs 2 november 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe som ligger naturskönt. Har varit här både för att strosa runt men också för brunch och a la carte. Lätt att ta sig dit men lite dyrt. Brunchen var dock fab

Datum för besöket: juni 2021
Tack marontravel

Resenärer som tittade på Nääs Fabriker Restaurant tittade också på

Lerum, Västra Götalands län
Lerum, Västra Götalands län

Besökt Nääs Fabriker Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.