Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 december 2020 från mobil enhet

Vi bokade, lunch, julmiddag och spa med övernattning.
Vi åt en god lunch och gick sen en promenad i vackra omgivningar.
På eftermiddagen var det spa. Fina pooler utomhus. Blev även ett dopp i sjön.
På kvällen fyra rätters middag med vinpaket. Allt mycket gott.
Vi fick ett barnrum me utsikt över sjön.
Efter en god natts sömn åt vi en härlig frukost.

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack 199magdalenaw
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Fint läge, god mat och snygg inredning men tyvärr kan oprofessionellt och arrogant service sänka hela intrycket!
Vi är på en övernattning med arbetet. Dag 2 frågar vi efter smörgås vid förmiddagsfikat och får ett kort svar att ni ska inte ha smörgås utan muffins. Det finns inga muffins så det blir varken smörgås eller muffins.
Lunch dag 2 då blir vi anklagade för att vi inte har lämnat in vår beställning och därför får några av oss vänta på kötträtten länge. Vi är åtta personer som kan intyga om att vi lämnade in beställningslappen första dagen där vi hade kryssat för båda dagarnas luncher.
Ännu ett dåligt betyg då det saknas vegetarisk rätt med beskrivning på lappen.
Det värsta av allt är hur två kvinnliga servicepersonal bemöter oss och anklagar oss för att ha gjort fel när fel och brister beror på deras dåliga koll och planeringssystem.
En professionell och serviceminded servicepersonal hade hanterat detta på ett helt annat sätt då kunden/gästen har alltid rätt. En ursäkt hade säkerligen lett till ett mycket mer positivt helhetsintryck och vi hade förlåtit anläggningens missar och brister.
Just kvinnorna i entrén, värdinnorna eller vad de kallas, är de som borde gå på kurs i bemötande och service eller se efter annat arbete.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack a2saj
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Ett vackert hotel som ligger vid Sävelången. Rummen har högt till tak som gör att de känns luftiga och lite lyxiga. De är mycket smakfullt inredda med en magisk utsikt över sjön. Skönare sängar blir svårt att hitta, man sover som en prinsessa.
Oavsett var du befinner dig på hotellet så är det rent och fräscht.
Personalen är omtänksamma och visar på alla sätt att de på riktigt vill att gästerna får en fantastisk vistelse. Jag vill särskilt lyfta fram Emma som checkade in oss, lugn, behaglig och professionell.
När vi där var det grillbuffe som var utsökt. Både kött och fisk var perfekt grillat. Kocken som skötte grillen var också riktigt trevlig. Han tog sig tid att prata både om maten och den häftiga grillen. Tillbehören fick vi till bordet och det var ett stort utbud där allt var mycket gott.
Frukostbuffén ligger på min topp fem lista.
Spat är litet men såå mysigt och man kan bada i sjön.
Både vår servitris vid middagen och tjejen som skötte baren i spat var unga och nya på jobbet. Men saknar man rutin kommer man långt med ett trevligt bemötande, båda var jättegulliga.
Hit återvänder vi gärna.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 822evat
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Perfekt inredda rum med hög standard, ombonat och mysigt. Mjuka filtar från Klippan, supersköna sänglakan, stora fönster, högt i tak, bra belysning: jag tycker om allt med Nääs. Omgivningen är otroligt fin. Spa:t är bara två bubbelpooler med två bastuar och sjön precis intill MEN det räcker, älskar produkterna. Väldigt fin avkoppling, mitt fjärde besök, alltid lika nöjd. Bodde i rum 308, dit vill jag igen (utsikt mot sjön). 304 är också supermysigt. Restaurangen är perfekt, frukosten har allt. Personalen supertrevlig vid alla mina besök, välstädat. Jag älskar detta ställe, rekommenderas varmt.

Rumstips: 308, 304 utsikt mot sjön
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack sulagus
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt ställe, jag blev glad överraskad när jag klev in genom dörren, fina och stora rom med sjöutsikt, underbar Spa avdelning, trevlig miljö med möjlighet till flera aktiviteter och utsökt mat.
Varmt rekommenderas!

Datum för vistelsen: augusti 2020