TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe, många fina butiker,kläder hantverk silversmide ost o charkvaror lakrits choklad krukor blommor pedagogiska leksaker inredning keramik mm. mm. Trappor mellan våningarna, det fanns även hiss.Hotell spa restaurang cafe mm. Det ligger så fint brevid en sjö.Bra parkering stort område.Bra skyltat från stora vägen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Christina861
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

Ett väldigt bra boende med trevlig personal i receptionen.
Rummen var stora och väl tilltagna till ytan. Rent och välstädat!
Frukosten var mycket bra. Särskilt äggröran förtjänar ett extra omnämnande. Den var superb!

Enda minuset var kalla golv på rummet. Här kom badtofflorna till användning som hörde i hop med den badrock som låg på sängarna.
Knarriga golv. Nu var det inte mycket spring i rummet ovanför medans vi var på rummet. Men ändå.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack tomask408
Omdömet skrevs 12 november 2019 från mobil enhet

Kanske hade jag för höga förväntningar på denna vistelse? När jag kom hit, så hade jag mina arbetskläder på mig (varsel) och blev synad uppifrån och ner av receptionisterna, föjt av en lite förmäten röst som frågade om jag tänkte checka in. Det kändes som att om hag hade burit andra kläder så hade jag fått ett helt annat bemötande. Det berörde mig illa.
Det är utmanande att förstå upplägget här, och det krävs en hel del letande för att hitta till gymet och badet. Ingen i receptionen var särskilt villig att berätta när jag kom.
I skrivande stund går grannen i rummet bredvid omkring, som man borde kunna göra, i sitt rum och det knarrar så högt så det låter som att det är i mitt rum. Samtidigt pågår det någon form av aktivitet /spel i hotellkorridoren utanför mitt rum (av alla ställen) där de skriker, klappar i händer och busvisslar, när allt jag skulle vilja är att få sova inför en tuff arbetsdag i morgon.
Jag är verkligen besviken, och lite ledsen att ha lagt tid och pengar på det här.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Yogini365
Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Sov gott i den sköna sängen. Trevligt rum i industriell stil. Små tvålar vid handfatet det hade varit bättre ur miljösynpunkt att ha flytande tvål.
Två stycken varma jaccuzi fanns vid sjön, bastu med utsikt ut över sjön.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack ingca
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Bodde en natt i familjerum. Tycker inte rummet var bra för flera vuxna personer, dubbelsängen var placerad 50 cm från ett mycket litet badrum med en glasdörr. Dessutom var det stopp i avloppet så även den minsta dusch översvämmade badrumsgolvet. Ofräscht. Inte värt pengarna.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack T5183OWjanf