Kanske hade jag för höga förväntningar på denna vistelse? När jag kom hit, så hade jag mina arbetskläder på mig (varsel) och blev synad uppifrån och ner av receptionisterna, föjt av en lite förmäten röst som frågade om jag tänkte checka in. Det kändes som att om hag hade burit andra kläder så hade jag fått ett helt annat bemötande. Det berörde mig illa.
Det är utmanande att förstå upplägget här, och det krävs en hel del letande för att hitta till gymet och badet. Ingen i receptionen var särskilt villig att berätta när jag kom.
I skrivande stund går grannen i rummet bredvid omkring, som man borde kunna göra, i sitt rum och det knarrar så högt så det låter som att det är i mitt rum. Samtidigt pågår det någon form av aktivitet /spel i hotellkorridoren utanför mitt rum (av alla ställen) där de skriker, klappar i händer och busvisslar, när allt jag skulle vilja är att få sova inför en tuff arbetsdag i morgon.
Jag är verkligen besviken, och lite ledsen att ha lagt tid och pengar på det här.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Yogini365
Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Sov gott i den sköna sängen. Trevligt rum i industriell stil. Små tvålar vid handfatet det hade varit bättre ur miljösynpunkt att ha flytande tvål.
Två stycken varma jaccuzi fanns vid sjön, bastu med utsikt ut över sjön.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack ingca
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Bodde en natt i familjerum. Tycker inte rummet var bra för flera vuxna personer, dubbelsängen var placerad 50 cm från ett mycket litet badrum med en glasdörr. Dessutom var det stopp i avloppet så även den minsta dusch översvämmade badrumsgolvet. Ofräscht. Inte värt pengarna.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack T5183OWjanf
Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Helt underbart. Vi bodde i loftrum. Väl värt de extra hundralapparna! Badhuset är också värt att besöka. Trevlig personal, jääättegod bbq-buffé och otrolig atmosfär i hela området runt omkring. Deli affären bör också besökas.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Annasah
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Så nöjda efter vår helg på Nääs. Fantastiskt rum, sköna sängar, mat med wow-faktor, fina små butiker, precis lagom badhus, god frukost, fint bemötande... Vi måste komma tillbaka och prova allt som vi inte hann med den här gången! Det enda som var tråkigt var att badhuset var något ostädat (hår och löv i duschen är aldrig roligt), att produkterna i duschrummet var slut och killen som serverade dryck hade behövt en kurs i bemötande, men inte ens det kunde förstöra vårt intryck av Nääs. Vi hade en toppenhelg.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack tildea89