Omdömet skrevs 29 juli 2019

Så nöjda efter vår helg på Nääs. Fantastiskt rum, sköna sängar, mat med wow-faktor, fina små butiker, precis lagom badhus, god frukost, fint bemötande... Vi måste komma tillbaka och prova allt som vi inte hann med den här gången! Det enda som var tråkigt var att badhuset var något ostädat (hår och löv i duschen är aldrig roligt), att produkterna i duschrummet var slut och killen som serverade dryck hade behövt en kurs i bemötande, men inte ens det kunde förstöra vårt intryck av Nääs. Vi hade en toppenhelg.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack tildea89
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger avsides och är en fanatiskt kontrast till stadslivet i GBG endast 25 min med bil till centrum.
Beläget precis intill en vacker sjö med badmöjlighet, förhyrning av diverse saker som kanoter/kajaker/SUP/motorbåt gör detta hotellet till en ultimat plats för avkoppling och nöje för alla i familjen.
Vi hade höga förväntningar och de infriades med råge. Fantastiskt restaurang i anslutning med god frukostbuffe och middag.
Vid vårt besök (sommartid) erbjöds grillbuffe som var fantastisk.
Trots relativt långväga turister 30mil, är jag säker att vi kommer återvända.

Tack martinwR39YJ
Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Ett kanonfint hotell med stora trevliga rum. Väldigt vacker närmiljö, underbara blommor. Den som inrett både inomhus- och utomhusmiljön runt hotellet är ett riktigt proffs. Trevlig personal. Trevligt lite spa-badhus men det borde varit lite begränsat antal eftersom det var väldigt trångt och vissa inte lämnade sina platser i poolerna någon gång under de två timmar vi var där. Detta är ett av våra favorithotell som vi bott på flera gånger och som vi gärna åker tillbaka till igen. Toppklass!

Tack 463sofiaz
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Stannade över en natt för att fira med familjen, fick njuta av en fantastisk BBQ, roligt designade rum och en god frukost med riktig äggröra. Man verkar ha ett genuint gott uppsåt med platsen, lokalen och maten. Återkommer gärna!

Tack pontuss721
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Vilket ställe Helt fantastiskt.
Rummen är otroligt vackra och genomtänkta i varje detalj.
Ta ett dopp i sjön eller i de två uppvärmada småpoolerna.
Avnjut BBQ Buffén som var underbar med fantastiska tillbehör med ett dignande efterrättsbord.
Frukost var lika fin den och lagom.

Kan du inte övernatta ? Åk hit över dagen

Tack Eva S