Omdömet skrevs 15 juli 2019 från mobil enhet

Ett kanonfint hotell med stora trevliga rum. Väldigt vacker närmiljö, underbara blommor. Den som inrett både inomhus- och utomhusmiljön runt hotellet är ett riktigt proffs. Trevlig personal. Trevligt lite spa-badhus men det borde varit lite begränsat antal eftersom det var väldigt trångt och vissa inte lämnade sina platser i poolerna någon gång under de två timmar vi var där. Detta är ett av våra favorithotell som vi bott på flera gånger och som vi gärna åker tillbaka till igen. Toppklass!

Tack 463sofiaz
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Stannade över en natt för att fira med familjen, fick njuta av en fantastisk BBQ, roligt designade rum och en god frukost med riktig äggröra. Man verkar ha ett genuint gott uppsåt med platsen, lokalen och maten. Återkommer gärna!

Tack pontuss721
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Vilket ställe Helt fantastiskt.
Rummen är otroligt vackra och genomtänkta i varje detalj.
Ta ett dopp i sjön eller i de två uppvärmada småpoolerna.
Avnjut BBQ Buffén som var underbar med fantastiska tillbehör med ett dignande efterrättsbord.
Frukost var lika fin den och lagom.

Kan du inte övernatta ? Åk hit över dagen

Tack Eva S
Omdömet skrevs 19 juni 2019 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint ställe med gamla anor. Utmärkt service med det lilla extra. Bra konferenslokaler. Ett litet och gemytligt spa där man också kan bada i sjön. En underbar upplevelse i vacker omringande natur. Finns shopping om så önskas eller om man bara vill njuta.

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Petra C
Omdömet skrevs 10 juni 2019

Mycket trevlig miljö, strand, festlokal, pool, butiker mm
Frukosten ordinär hotellfrukost- äggröran var fantastisk!
Var där på fest/ bröllop- mycket välorganiserat och det var välskött!!
Rent o snyggt hotel i de gamla industrilokalerna.
Gammal bruksmiljö- textilindustri

Rumstips: Finns rum utan fönster