ZenHotels.com
StayForLong
Travelocity
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Jag är inte så glad för charter. Tycker oftast att bilder och beskrivningar inte överrensstämmer med verkligheten och så blir jag besviken. Jag är dessutom lite kräsen när det gäller semesterboende. Men i detta fallet så var det precis tvärt om. Denna resa överträffade mina förväntningar.

Vi reste 3 vuxna med ett barn på 3 år. Hotellet var fräscht, rent och modernt. Vi hade två rum, en club suit med två sovrum och en suit med 1 rum. Inget av dem med poolacess. Det hade varit trevligt, men vi hade det hur bra som helst vid de gemensamma poolerna. Det fanns alltid lediga solstolar. Jättefina rum!

Barnpoolen med segel är toppenbra och även den stora poolen var hur bra som helst. Badvakt vid stora poolen hela dagen.

Stranden ligger bredvid, där var vi bara en gång. Barnvänlig men lite mycket skräp i den, så vi höll oss till poolerna.

Det finns inte så mkt att göra i området, men det kostar inte mycket att ta ex taxi till någon av grannbyarna om man exempelvis vill shoppa.

Vi hade all-inclusive och det var god mat, även om det blir lite enformigt. Men de varierade maträtterna vilket gjorde att det funkade bra. Många rätter att välja på varje dag. Jättefin frukost med massor av färsk frukt varje dag och fikan som serverades på förmiddag och eftermiddag funkade bra för badhungriga magar. Det finns inte så mkt restauranger så all-inklusive är att rekommendera.

Jag rekommenderar verkligen detta hotell om ni vill ha, ett barnvänligt hotell som är lungt och skönt. Bra aktiviteter för barn med Lollo och Bernie och fantastisk service.

Personalen har verkligen service i blodet.

Tack för en toppenfin vistelse till alla på O.B.C!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack sorayaAx
Relations M, Guest Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2017

Dear Soraya
Thank you so much for your fantastic review and we are so pleased to hear that we have exceeded your expectations. We try our utmost to make sure all our guests from the youngest upwards has a great holiday, and our Lollo and Bernie keep them smiling.
We do hope you will take another charter with us and come back again to visit.
Ocean Beach Club

Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt familjehotell, ok mat, nära till strand och helt ok poolområde. Enda misstaget vi gjorde var möjligen att inte boka ett rum med direkt poolaccess. Bodde i ett rum på markplan i bortre delen av hotellet, så det blev lite gratis motion under promenaderna mellan rum/pool/restaurang.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Andreas B
Relations M, Guest Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2017

Dear Andreas.
Thank you for taking the time to let us know about your stay with us and you thoughts about our hotel. We hope on your next visit you will reserve one of our pool rooms.
Hope we will be able to welcome you back very soon.
Ocean Beach Club

Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Ett hotell som passar de flesta!
Rent och smakfullt! Nära stranden, har en fin pool samt barnpool.
Många aktiviter, gym och spa!
Om man inte har all inclusive finns endast ett fåtal andra ställen att äta på!
Mataffär finns på gångavstånd.
Vill man åka iväg går bussen utanför hotellet!

Tack Elisabet5704
Relations M, Guest Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2017

Dear Elisabet,

Omdömet skrevs 3 juni 2017

Bra och välstädade rum. Otroligt bra personal som gör allt för att göra gästerna nöjda. Härligt med egen poolterass, annars kanske den stora poolen kan upplevas som lite tråkig. Men fullt godkänd. God mat som inte är tråkig. Personalen gör särskild mat till allergiker om ni ber om det.

Rumstips: Rum med egen poolterass är toppen.
Tack bisette75
Relations M, Guest Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2017

Dear Guest
Thank you for your great review of our hotel, we are pleased that you enjoyed your stay with us and all our staff thank you for taking the time to let us know how we did.
We look forward to welcoming you back on your next visit
Kind regards

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

En härlig vecka. Bra och serviceminded personal och riktig god mat.
Rummen ligger samtliga nära havet och övriga faciliteter.
Ok gym och spa.
Väldigt många olika aktiviteter för barnen.
Vi kan verkligen rekommendera detta hotell.

1  Tack 333m_rtenp
Relations M, Guest Relations Manager på Ocean Beach Club Gran Canaria, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

Dear Marten,
Thank you for your great review of our hotel and that you enjoyed your stay most important is that you will recommend us and we hope you will come back and visit us again very soon.
Kind regards