6 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
clubmed.us
StayForLong
Omdömet skrevs 17 januari 2021 från mobil enhet

Datum för vistelsen: december 2020
Club Med, Guest Services / Front Office på Club Med Tomamu - Hokkaido, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2021

Omdömet skrevs 10 januari 2021 från mobil enhet

Datum för vistelsen: december 2020
Club Med, Guest Services / Front Office på Club Med Tomamu - Hokkaido, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2021

Omdömet skrevs 8 januari 2021

Omdömet skrevs 6 januari 2021