De som jobbar med detta boende har hittat en bra formel för att kommunicera med sina gäster. När vi landade på Catanias flygplats hade vi ett vänligt SMS som välkommande oss och instruerade hur vi skulle interagera vid vår ankomst.
Incheckningen gick väldigt smidigt i lägenheter då vi visades var allt fanns, hur saker funkade och det gavs tips om retaranger och inköpsställen.
Vi fick ett SMS i princip varje dag med hopp om att allt var OK och att vi inte skulle tveka att höra av oss om de så bara var enkla frågor. TREVLIGT!
Lägenheten var funktionell med tyst och väl fungerande Air Condition. Allt som behövdes för vår vistelse fanns till hands.
Lägenheten hade även tvättmaskin, då vi inte riktigt förstod hur den funkade så var det inga som helst problem, inom en 15 minuter så var personalen på plats och hjälpte oss tillrätta.
Läget är en bit från stranden, vilket inte var några problem för oss men man ska vara medveten om att det är en ganska rejäl uppförsbacke från staden/stranden samt att det ej finns hiss i fastigheterna.
Vi är på alla sätt mycket nöjda med vår vistelse på Sud Est
Hur lätt var det att boka verksamheten? | Hur användbara var vägbeskrivningarna till verksamheten? |
Hur lätt var det att hämta nyckeln/få tillträde till verksamheten? | Hotellets skick på det stora hela |
Sängar och madrasser | Kök och redskap |
Rent badrum | Andra lokaler och bekvämligheter |
Service |
Kompisresa | Familjer med småbarn |
Större grupper |