“Skön semester i Solen”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Anders R
1 omdöme
“Skön semester i Solen”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i juni 2018

Perfekt läge nära till stranden restauranger och affärer. Ett tips är att boka en hyrbil efter som det finns så mycket att se på Sicilien. Man kan även låna ett havs-fiskespö och ha en avslappnande stund på stranden i skymningen. Jag rekommenderar en resa till Casa La Rosa.

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera