“Lovely place to visit.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Andrew T
2 omdömen
Omdömet skrevs 2 september 2018 för en vistelse i augusti 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Patrick T
2 omdömen
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 för en vistelse i augusti 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
aug 12 2018
Crikey Patrick I didn't realise you'd been to so many places, no wonder you didn't make it to Fort Grey. So pleased you and the family had a great holiday.
Amber P
Nivå 3 Skribent
11 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 22 juli 2018 för en vistelse i augusti 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017
Svar från företaget
jul 24 2018
Ah thanks. This year as well as boats to Herm there is a new service to Alderney which is unique again. Unlike Sark it has cars but not too many. We also have a new brick paviour patio and a new BBQ!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera