Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Helt och rent hotell med liten pool på strandsidan.

Placerat mitt på huvudgatan med baksidan mitt på cenang beach.

Billiga och rymliga familjerum med två dubbelsängar.

Sängarna är helt ok för att vara i Asien.
Ingen frukost på hotellet.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Jenny B
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Min man, jag och våra barn 18 och 19 år bodde 12 nätter på Best star. Det absolut största plusset är läget. Hotellet ligger mitt på Cenang beach och på shoppinggatan. Städningen var inte den bästa men heller ingen katastrof. En nackdel är att det är oerhört lyhört i rummen, både ut emot korridoren och närliggande rum. Finns pool. Ett helt ok hotell.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Petra N
Omdömet skrevs 16 mars 2016 från mobil enhet

Bodde här i några nätter då vi besökte Langkawi. Det bästa med hotellet är självklart läget - mitt på Cenang Beach och nära till shoppinggallerian Cenang Mall. Ser man till rummet var det helt okej för ett budgethotell, dock borde priset vara betydligt lägre om man ser till vad man får då det heller inte ingår frukost. Antar att priset mycket beror på läget.

Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack jac0bski
Omdömet skrevs 24 februari 2016 från mobil enhet

Bokade detta i sista minuten, fick ett bra pris och förväntade oss därefter. Vårt första rum var med fönster mot innergård, mörkt och trist. Vi uppgraderade oss dag två till ett bättre rum med balkong mot stranden. Läget var jättebra, otroligt fina solnedgångar från balkongen. Poolen var helt ok. Städningen var inte ok, skitigt i korridorer, trappor och inne på rummet. Dock trevlig och hjälpsam personal.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack annahoj78
Omdömet skrevs 22 januari 2014

När vi anlände visade det sig att hotellet var en byggarbetsplats, något vi inte blivit upplysta om vid bokningen. Från gatan var det knappt man kunde tro att det var ett hotell i drift. Personalen var mycket oengagerad. Städningen var direkt dålig och frukosten var trist. Läget direkt vid stranden var dock bra.

• Bodde här: december 2013, reste med familjen
Tack JohanWilmer