Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Fina rum, väldigt trevlig personal och hjälpsamma. Resorten hade egna solstolar på stranden, kanske inte den bästa stranden på Langkawi, men helt ok! finns andra stränder i närheten som inte tar allt för lång tid att gå till, kan också rekommendera deras egna restaurang som ligger en bit bort, kanske en av områdets finaste! fråga personalen om vägbeskrivning! Vi kommer att bo där igen nu i december...

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
1  Tack KentMikael22
Omdömet skrevs 9 april 2013

Detta är en lite äldre resort men välskött coh ren. Mycket trevlig personal och alltid trevligt bemötande. Med sin begränsade storlek blir det väldigt personlig och personal hälsar på dig med namn när du kommer och går. Bra frukost men inga andra faciliteter som träningsanläggning, pool eller restaurang.

• Bodde här: februari 2013, reste som ett par
Tack Lennart B
Omdömet skrevs 3 mars 2013

Läget perfect med en "egen strand"Hyffsat rent rum.Jätte trevlig personal.Synd att det bara serverades frukost.Den blev dock lite enformig då den bestod av ägg,toast,marmelad och frukt varje dag.Vet ej hur priserna låg på andra ställen men vi tyckte det var lite häfftigt med 8000kr för 12 nätter i familjerum.annars trevligt ställe

• Bodde här: februari 2013, reste med familjen
Tack skateberget
Omdömet skrevs 9 februari 2013

Vi har stora krav på att det ska vara rent där vi bor och vi blev inte besvikna på Sunset beach resort. Personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Rummen var stora, hade AC och badrummet var riktigt fräscht.
Resorten hade egna solstolar vid stranden vilket var härligt. Frukosten, som var inkluderad i priset, var helt ok. Det fanns ingen tillhörande restaurang på resorten men där fanns en trevlig restaurang precis intill där man kunde ta en dricka och njuta av utsikten. Vi bor gärna på Sunset beach resort om vi åker tillbaka till Langkawi.

• Bodde här: januari 2013, reste som ett par
2  Tack Steffen742
Omdömet skrevs 14 mars 2011

Trivsamt hotell i en fantastisk trädgård. Bungalows med små uteplatser vid varje dörr. Smakfullt inredda rum med "gammaldags" detaljer från landets möbelstil. Allt är väl igenomtänkt för att skapa en behaglig atmosfär. Fin strand med solstolar och strandhandukar. Massage på stranden. Bra frukost. Underbar personal som alltid bjuder på sig själv, skojar med gästerna och är hjälpsamma och tillmötesfående.

• Bodde här: mars 2011, reste som ett par
2  Tack JIW71