Omdömet skrevs 4 februari 2016 från mobil enhet

Rummet luktade rök, sängen var trasig och smutsig, det famns knappt något ljus i rummet och luftkonditioneringen fungerade inte. (35 grader) visserligen behövde vi inte betala mer än 200 kronor per natt men tyckte inte vi fick någon valuta för pengarna över huvudtaget.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack ElinDidriksson
Omdömet skrevs 25 juni 2015

Stället ligger bra mitt i smeten och precis vid stranden och rummen är det inga fel på. Rätt billigt också! Hade dock fått bättre betyg om det fanns Wi-fi på rummen och om det fanns frukost! Dock rätt trevlig personal.

• Bodde här: juni 2015, reste som ett par
Tack Friggan
Omdömet skrevs 18 juni 2015 från mobil enhet

Nära stranden, hyfsat rena rum, varmvatten och trevlig receptionist som gav bra råd om mopeduthyrning och flygbiljetter. Godkänt och fick vad jag betalade för! Enda minusen var att sängens lakan var lite smutsiga och det var väldigt lyhört mellan mitt rum och rummet bredvid.

Bodde här: januari 2015, reste ensam
Tack Linus B
Omdömet skrevs 5 januari 2014

Här bodde vi i bungalows direkt på stranden med stor altan. Det var bara att knalla ut och ner i vattnet. Vi stortrivdes här! Det fanns gratis wi-fi i receptionen och varmvattenberedare i samma utrymme. :)

• Bodde här: februari 2013, reste med familjen
1  Tack thsa
Omdömet skrevs 1 april 2013

Bodde här två nätter i lägenhetsfastigheten på andra sidan gatan. Kan tänka mig att rummen hotellet hade på strandsidan höll högre standard & var större men dessa var uppbokade när vi var där, & givetvis dyrare.
Man väcktes varje kväll av folk som kom hem & folk kom hem fram tills kl 05 på morgonen. Mycket lyhört! Kan vara ett bra & prisvärt boende om man har tänkt att vara ute hela nätterna & sova på förmiddagarna (för det var ändå ingen som kom & städade). Typiskt ungdomshotell.

Bodde här: mars 2013, reste som ett par
Tack Niklas A