Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell med fantastisk service och mat. Åt alla luncher och middagar under fem dagars vistelse och allt var mycket gott! Provade andra lokala restauranger men insåg att vi fick bäst mat till rimligt pris på hotellet. Firade min sambos födelsedag med "La luna dinner" på stranden, sjurätters med egen butler, perfekt som en romantisk middag!

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack 920olaa
RM-Fauzi, Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2017

Dear Ola A,

Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are glad that you had a perfect and wonderful stay.

We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Langkawi and look forward to welcoming you back in the near future.

Best regards,

Fauzi

Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Första gången på Langkawi och vi kan konstatera att vi säkert valde det bästa boendet. Fina rymliga rum med alla bekvämligheter, jättetrevlig personal, fantastiskt frukost och sköna solstolar vid poolen och på stranden. Servicen på dagen var den bästa jag varit med om med isvatten, fruktspett, kalla handdukar och eftermiddagsdrink. Många återvändande gäster, man förstår varför. Det enda som var en liten besvikelse var att vårt seaview rum hade en byggnad framför så sikten var skymd, men vi såg dock havet åt sidan. Skulle absolut vilja åka dit igen. Väldigt god mat i restaurangen och härligt att sitta med fötterna i sanden.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack lena63

Dear lena63,

Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are delighted to know that you had a wonderful stay and hope it was memorable too.

Best regards,

Fauzi

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 17 januari 2015

Vi bodde 8 nätter på Casa del Mar under jul och nyår. Allt var perfekt från rum, frukost, middag, läget, anläggningen och service. Vi reser mycket och besöka många resorts och hotell, men detta är ett av de bästa vi någonsin har bott på. Servicen från personalen var utmärkt särskilt de små detaljerna som gör skillnad. 7-rätters middagarna vid jul och nyår var exceptionella. Vi tror att de tomten på julafton hette Robert .......
Vi rekommenderar starkt Casa del Mar och dess Indulgence Packages för alla som besöker Langkawi.

2  Tack Ulf H
GM-PatrickNg, General Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2015

Dear Ulf H,

From all of us here at this lil' home by the sea, we would like to thank you for your fantastic reviews received. We are truly glad that you and your family enjoyed your recent stay with us. Your compliments and kind words are much appreciated by all of us in return.

Once again, thank you for chosen to spend the festive season with us and best wishes always in return.

Omdömet skrevs 26 november 2014

För 5 år sedan var vi på Langkawi och såg då detta hotell som låg granne med hotellet vi då bodde på. Vi blev helt förälskade i Casa del Mar och hängde där en hel del fast vi inte bodde på hotellet. Vi lovade oss själva att försöka komma tillbaka. Nu har vi varit 10 dagar på Casa del Mar - förväntningarna var högt ställda, men alla förväntningar infriades med råge. Bara 34 rum och med en mycket familjär känsla. Baren, restaurangen och poolen låg ihop och på kvällen samlades många av hotellets gäster runt baren. Havet alldeles nära - hotellet låg på stranden. Otrolig stämning med väldigt trevlig personal - service när den är som bäst; personlig, uppmärksam utan att vara påträngande. Maten var suverän och vi åt de flesta måltider där. Man ville liksom inte lämna området. Så avkopplande! Dessutom kan jag verkligen rekommendera hotellets Spa. Mycket bra behandlingar till bra pris. Många gäster verkade ha varit där flera gånger - vi förstår verkligen varför.

• Bodde här: november 2014, reste med familjen
Tack Kerstin S
GM-PatrickNg, General Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2014

Dear Kerstin S,

A big thank you for this fantastic reviews and we are truly glad that you enjoyed your stay with us. Your kinds words and compliments are much appreciated by all of us here at Casa del Mar Langkawi.

Once again, thank you and best wishes in return,

Omdömet skrevs 30 juni 2014

Denna lilla pärla var något utöver de flesta hotell vi varit på. Personalen var helt gudomlig och vi kände oss som en härlig familj. Här blev vi verkligen bortskämda. Varje kväll innan vi skulle lägga oss hade personalen varit inne i rummet och tänt ett doftkrus, satt på lite soft musik, ställt nya vattenflaskor bredvid sängen samt stoppat ett litet doftande bokmärke i sängen med väderprognosen. På dagarna serverades stora kannor med isvatten och hemmagjord glass till oss vid solstolarna. Restaurangen hade sådan fantastisk mat att vi inte vågade riskera att missa den så vi åt där varje kväll. På menyn framgick också vilka rätter som var gluten och laktosfria. Vi var där i 5 dagar för att sedan återvända hit efter 14 dagar,och var där i ytterligare tre dagar. Personalen tog emot oss när vi kom tillbaks och utbrast Welcome home.
Vi bara älskade Casa del mar!!

• Bodde här: februari 2014, reste som ett par
1  Tack Elisabeth A
GM-PatrickNg, General Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2014

Dear Elisabeth A,

Thank you for your recent patronage and highest recommendation given to us. We are delighted that you enjoyed your stay with us! Once again, thank you and we are looking forward to welcome you back to our lil' home by the sea again soon..

Resort Manager