“Utmärkt middag”
Omdöme om Putumayo

Putumayo
Rankad som nr 6 av 43 Restauranger i Pantai Cenang
Kök: Malaysiskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Vi åt middag där en av våra första kvällar i Langkawi, hittills har inget annat ställe varit bättre! Bra meny, väldigt bra service och otroligt god mat! Kan rekommendera black pepper beef!

Tack Jocke F

Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Riktigt otrevlig personal, väldigt nonchalanta. Maten va smaklös och tog lång tid för det lilla vi hade beställt.

Tack Linnea L
Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Vi hamnade här utan att veta något om det. Såg trevligt ut med en öppen uteservering. Åt inget märkvärdigt en rätt med mangokyckling och en med grillade räkor. Men det smakade verkligen bra. Rekommenderar detta.

Tack Börje A
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Fräsch mat och fin vinlista! Vår julmiddag var fantastisk. Hummer kosta men värt. De andra middagarna var helt ok prismässigt. Mycket bra service!

Tack MaritIn59
Omdömet skrevs 10 april 2016

Jättebra restaurang med kunnig-ärlig personal, köp det som rekommenderas! Supergoda thaikryddade jätteräkor, åt även en hel fisk som var god kommer inte ihåg namnet, även lobster som var god men ganska så dyr och i mitt tycke inte värd priset ca 800 kr för två. Bra vinlista med bra priser .

Tack BMMB2014

Resenärer som tittade på Putumayo tittade också på

Langkawi, Langkawi District
Langkawi, Langkawi District

Besökt Putumayo? Berätta vad du tyckte!

;