“Skulle aldrig gå hit igen”
Omdöme om Putumayo

Putumayo
Rankad som nr 6 av 45 Restauranger i Pantai Cenang
Kök: Malaysiskt
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Riktigt otrevlig personal, väldigt nonchalanta. Maten va smaklös och tog lång tid för det lilla vi hade beställt.

Tack Linnea L

Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Vi hamnade här utan att veta något om det. Såg trevligt ut med en öppen uteservering. Åt inget märkvärdigt en rätt med mangokyckling och en med grillade räkor. Men det smakade verkligen bra. Rekommenderar detta.

Tack Börje A
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Fräsch mat och fin vinlista! Vår julmiddag var fantastisk. Hummer kosta men värt. De andra middagarna var helt ok prismässigt. Mycket bra service!

Tack MaritIn59
Omdömet skrevs 10 april 2016

Jättebra restaurang med kunnig-ärlig personal, köp det som rekommenderas! Supergoda thaikryddade jätteräkor, åt även en hel fisk som var god kommer inte ihåg namnet, även lobster som var god men ganska så dyr och i mitt tycke inte värd priset ca 800 kr för två. Bra vinlista med bra priser .

Tack BMMB2014
Omdömet skrevs 4 april 2016

God mat, bra service. Atmosfären var trevlig, eftersom de ligger lite innanför gå gatan. Vi köpte en hel fisk som fiskades upp ur akvariet. Bra för att sitta inne eller ute.

Tack Sofiefiii

Resenärer som tittade på Putumayo tittade också på

Langkawi, Langkawi District

Besökt Putumayo? Berätta vad du tyckte!