“Mysigt”

Kök: Malaysiskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Tog en middag här! Mannen tog pizza, vilken han var nöjd med. Jag tog en kycklingsallad, dock var det lite snålt med kyckling. Mysig stämning!

Tack pyttipannan

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Härligt ställe att sitta och ta det lugnt på, bra bakgrundsmusik och goda drinkar!
Prova gärna deras Irish Coffee:-)

Tack wallinska
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Mycket mysig liten restaurang precis vid havet med god frukost! Hit kommer jag gärna igen. Trevlig personal var det med.

Tack Klara S
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang som ligger precis vid stranden och som det ofta är mycket folk på. Maten vi beställde smakade mycket bra, personalen var också mycket bra och kunniga. Det är ett bra ställe att sitta och äta på samt att ta igen sig efter en förmiddag på stranden. Det finns en dusch alldeles runt hörnet som man kan skölja av sig på.

Tack Nils-Erik L
Omdömet skrevs 14 december 2017 från mobil enhet

Restaurang alldeles vid stranden i Cenang. Vi åt tonfisk sandwich, fick stor portion! De verkar även ha för take away. Vi spenderade dagen på stranden och kunde gå upp hit och köpa en liten öl för RM 10 och ta med till solstolen.

Tack Erika W

Resenärer som tittade på Yellow Cafe tittade också på

Pantai Cenang, Langkawi
Langkawi, Langkawi District

Langkawi, Langkawi District

Besökt Yellow Cafe? Berätta vad du tyckte!