“Bra pasta & dryck ”
Omdöme om Red Tomato

Red Tomato
Rankad som nr 5 av 45 Restauranger i Pantai Cenang
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt riktigt god pasta och pizza här, januari 2018. Stort utbud till rimliga priser.

En rolig detalj är att man får kombinera sin egen pizza med toppings..

Bra drinkar, rimliga priser.

Rekommenderar deras pasta "Pollo pesto"!

Tack Marcus0593

Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Ganska populärt ställe. Maten var bra liksom servicen. Personalen var trevlig. Priserna är ok även om det går att hitta billigare mat.

Tack Patsod
Omdömet skrevs 14 december 2017 från mobil enhet

Vi åt frukost här en dag. Mycket god mat, bra utbud och trevlig personal! Rekommenderas till både stora och små!

Tack Erika W
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Vi åt en god middag.. pasta med räkor vitlök och chili var jättegod. Lammrätten bra.
Trevlig atmosfär och mycket trevlig personal.
Vi kommer tillbaka.

Tack MaritIn59
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Har rest runt länge för att hitta en restaurang med glutenfrimat och här har ni det. Åt glutenfria pannkakor, pizza ocj hembakat bröd som var så extremt goda.

Tack Rebecca H

Resenärer som tittade på Red Tomato tittade också på

Langkawi, Langkawi District
Pantai Tengah, Langkawi

Langkawi, Langkawi District

Besökt Red Tomato? Berätta vad du tyckte!