Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (661)
Filtrera omdömen
661 resultat
Medlemsbetyg
273
263
78
26
21
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
273
263
78
26
21
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 661 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 27 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RAZMIRAHMAT, General Manager på Adya Hotel Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RAZMIRAHMAT, General Manager på Adya Hotel Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RAZMIRAHMAT, General Manager på Adya Hotel Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RAZMIRAHMAT, General Manager på Adya Hotel Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Datum för vistelsen: december 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RAZMIRAHMAT, General Manager på Adya Hotel Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen