Omdömet skrevs 12 januari 2014 från mobil enhet

Bayview hotel ser lyxigare ut från utsidan än vad det gör från insidan. Ganska slitet med smutsiga heltäckningsmattor. Hyfsad frukostbuffé och trevlig och hjälpsam personal. Ligger helt off om man vill sola och bada så antingen får man hyra moppe och ta sig runt själv eller åka taxi till beacherna som ligger ca 20 min bort med bil. Kryllar med taxfreebutiker och det finns en stor marknad alldeles nedanför som säljer en massa krafs. Hyfsat utbud på restauranger men inte självklart att man kan köpa en öl på alla ställen pga religösa skäl.

Bodde här: december 2013, reste som ett par
Tack Helene J
Omdömet skrevs 27 oktober 2013

Hotellet ligger centralt i största staden Khua. Slitet, men ändå helt ok. Matsal opersonlig med köksstolar och bord. Maten begränsad i urval, men ändå helt ok. Saknar badstrand, pool finns.Stort torg med marknad varje vecka.

• Bodde här: januari 2013, reste med familjen
Tack Conny O
Omdömet skrevs 13 april 2013 från mobil enhet

Hela hotellet stinker surt, och är i ett starkt behov att renoveras!!
Jag fick sprängande huvudvärk, rummen är inte vad du betalar för!
Smutsiga handdukar, möglig dusch och smutsig heltäckningsmatta som är i hela hotellet.
Personalen som städar sprayar lukta-gott-spray för att dölja lukten!
Vi fick se 4 olika rum som var samma sura lukt i, korridorerna stinker.
Hela hotellet skriker i behov av renovering!

• Bodde här: april 2013
1  Tack KSM80
Omdömet skrevs 2 januari 2013

Hotellet har potential men problemet är att det inte har renoverats på väldigt lång tid. Det är alltså väldigt slitet. Å andra sidan fick vi ett bra pris men man får vad man betalar för. Om de totalrenoverade hotellet skulle jag kunna tänka mig att bo är igen, annars inte.

• Bodde här: januari 2013, reste som ett par
1  Tack Kristoffer R
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 20 augusti 2011

Vi hade begärt ett rökfritt rum och när vi kom till rummet stank det.
Mattan behöver bytas ut.
Frukosten var mestadels malajisk mat med rissoppa, juicer, flingor, bröd etc. Luftkonditioneringen kunde inte skruvas ned, fastän vi hade skruvat ned den var vi tvungna att be om extra filtar.
Mina döttrar hörde ljud inuti tvättrummets tak och var inte säkra på vad som fanns där inne.
En morgon kom personalen och sprejade kemikalier för bekämpning av skadedjur i tvättrummet.
Conciergen föreslog att vi skulle hyra en minibuss i stället för en taxi och det är en bra rekommendation.

Tack AndersonYeung