“Mysigt boende”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

20 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 hjälpsamhetsröster
“Mysigt boende”
Omdömet skrevs 4 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Trevlig lgh ca 1 km från stranden. Innergård med pool var perfekt och vi var oftast helt ensamma där. Ägaren och personalen mkt trevliga och hjälpsamma.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 5 2017
Thank you for your review - it was great to have you stay.
Best Regards
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera