“Underbart hus i fantastiska omgivningar”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
23 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Underbart hus i fantastiska omgivningar”
Omdömet skrevs 15 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Mycket bra och stor lägenhet i nybyggt/renoverat gammalt toskanskt stenhus. Bra utrustning i det stora köket, två uteplatser, fin pool och helt underbart utsikt över det vackra landskapet. Nära till många sevärdheter Pisa, San Gimignano, Florens m.m.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 17 2017
Hello Gunilla Kornelind and friends, nice to meet you and thank you so much for your staying to our Raffaello's flat. I'm waiting for you next time in Tuscany and to Casale La Collina. Best regards Stefania and Staff!!!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera