“Restaurang med klass”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

En utomordentlig restaurang med hänförande utsikt. Vi fick en utmärkt presentation av rätterna. Otrolig goda toskanska rätter till rimliga priser. Tiramisun var himelsk! Trevlig personal

Tack connysBor_s

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Genuint och hemtrevligt. Personalen hade verkligen passion för sin mat. Kyparen vid vårt bord gick igenom menyn och förklarade varje rätt. Vi fastnade för långkokt (12h) gris. Den var helt underbar.

Tack Malte123
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt trevlig och tillmötesgående personal. Toppen mat, perfekt om ni är ett större sällskap. Utsikten var magisk.

Tack Tobias L
Omdömet skrevs 9 augusti 2016

Vi kom dit utan reservation men kyparen/ägaren lyckades ändå placera oss och förklarade sedan med passion och ett stort leende menyn för oss med mycket bra engelska. Kvällen fortsatte med underbar, hemlagad mat med färska råvaror och även underbar utsikt över toscana. Själva restaurangen var fräsch och fint inredd. Väldigt bra priser. En underbar upplevelse!

Tack Camilla H
Omdömet skrevs 16 juni 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig miljö och otroligt engagerad personal som tog hand om oss, trots att vi inte hade bokat bord. Otroligt trevliga och smakrika rätter.

Tack Us6404

Resenärer som tittade på Locanda del Gallo tittade också på

Chianni, Province of Pisa
San Giuliano Terme, Province of Pisa

Terricciola, Province of Pisa
Casciana Terme, Casciana Terme Lari

Chianni, Province of Pisa
Casciana Terme, Casciana Terme Lari

Besökt Locanda del Gallo? Berätta vad du tyckte!