Kostnadsfri avbokning till den 22-12-13
Travelocity248 US$
Orbitz.com248 US$
eDreams248 US$
Omdömet skrevs 24 september 2022 från mobil enhet

Fick besöket i födelsedagspresent. Har alltid velat träffa en alpacka. Jätte bra guidning. Jätte trevlig personal. Jätte söta alpackor och andra djur. Mysigt att komma nära djuren och få mata de. Nästa gång ska vi boka alpackapromenaden. Lätt att hitta dit. Väl värt ett besök! Vi kommer tillbaka! :)

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Emma S
Omdömet skrevs 11 september 2022 från mobil enhet

OMG! Högt över förväntan. Under ett års tid har jag tjatat på barnen att vi ska åka hit och till slut lyckades vi. Vi bodde i tältet - jättemysig och trevligt. Det fanns det där lilla extra. Varma bullar vid ankomst tex. Middagen var fantastiskt god och möjligheten att grilla eget uppskattas men vi valde pubmaten. Ägare och personal var alla trevliga och serviceminded. Ingenting var omöjligt kändes det som. Och alpackorna - jag kan inte få nog. Jag kommer tillbaka, garanterat! Tack från ett lyckligt födelsedagsbarn som dessutom fick påfågelfjädrar i present av värden

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Mia J
Omdömet skrevs 5 augusti 2022

Andra besöket på Norrängen. Lika mysigt o lärorikt som förra gången. Vacker miljö och gulliga alpackor. Supergoda revbensspjäll och mycket god frukost. Fräscha rena lokaler och rum. Kommer kanske tillbaka en tredje gång.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack J8738DMmariag
Omdömet skrevs 27 juli 2022

Väldigt bra upplevelse med ett mycket fint glampingtält. Ägaren Paul gör allt för att man ska trivas och det känns verkligen som att man får det lilla extra. Ett stort plus är den väldigt gosiga katten och hunden .
Stora matportioner i restaurangen och möjlighet att hyra badtunna. Grill finns utanför glampingtältet. Passar både för barnfamiljer och par.
Otroligt söta alpacka bebisar precis utanför tältet.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack RIckardnlson
Omdömet skrevs 8 juli 2022

Väldigt mysig gård med alpackor och andra djur :) Vi bodde i familjerummet, det finns AC som man kan ställa precis som man vill ha det. Mycket god mat och dryck i den engelska puben. Vi är mycket nöjda med vår vistelse :)
Tack Paul m familj!

Datum för vistelsen: juli 2022