Kostnadsfri avbokning till den 21-10-26
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.com225 US$
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig upplevelse med trevlig personal och de var mycket kunniga med sina uppdrag. Vi bodde inte där men det kanske blir en annan gång. Ett ställe som jag varmt kan rekommendera. En härlig upplevelse att vandra med en alpacka. Kul med påfågöar höns och grisar och en väluppfostrad hund.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Rita K
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Hade en helt underbar upplevelse på Norrängens Alpacka! Supermysig gård, härliga människor och fantastiskt söta djur. Vi bodde i rum med eget badrum, rummet var fräscht och lagom stort. Man har tillgång till kök, grill och pool, och saknade vi något var det bara att prata med personalen så fixades det. Det var en härlig jargong mellan personalen på gården och vi kände oss verkligen välkomnade och omhändertagna.
Bor man över natt får man mycket tid med djuren med två turer i hagarna och en promenad. Djurens välmående var i fokus hela tiden och urval till promenader skedde på djurens villkor.

Kan verkligen rekommendera detta då det var en upplevelse utöver det vanliga, önskar vi hade stannat längre och njuta ännu mer av allt gården hade att erbjuda!

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack mfranzeen
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Fantastiskt dygn på idyllisk gård. Massa gos med gårdens alla djur och rolig upplevelse att får komma nära alpackorna genom matning och promenad. Jättetrevlig familj som driver gården! Frukosten var en bättre hotellfrukost.
Vi är supernöjda och rekommenderar varmt ett besök!

Tack L6612ZZkarolinam
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Vi hade ett fantastiskt dygn på idyllisk lantgård. Fina rum, skön säng och trevlig personal. Härligt möte med alpackorna och gårdens andra djur. Skönt kvällsdopp i poolen innan middagen. Passar både par, vänner och barnfamiljer.

Tack NinaN1357
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Trevlig personal och mysiga omgivningar. Minst sagt en speciell upplevelse, att få komma så nära dessa lurviga varelser. God handledning och intressant fakta gavs från guiden under vistelsen, det kändes tryggt och lagom äventyrligt. Ett besök rekommenderas varmt!

1  Tack L3764YZolivierm