Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Jättemysigt uppehåll på denna alpacka-gård. Super lägenhet, trevlig personal, god mat på puben, mysigt med badtunnan på kvällen, lyxig frukost och härlig promenad med alpackorna i skogen. Hela familjen hade en toppen vistelse hos er.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack doresius
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Helt otrolig upplevelse. Lärorikt och fullt av glädje. Rekommenderar alla som har möjlighet att boka ett besök här. Personalen är väldigt trevlig och pedagogiska. Djuren är sociala och väldigt snälla.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 128rickardd
Omdömet skrevs 29 april 2021

Gulliga alpackor som vi fick mata o mysa med, jättefint boende och fantastisk frukost, trevliga ägare, vi kommer gärna åter hit, fick mycket information om alpackor och hur dom är att ha samt att det fanns en mysig pub med god mat o dryck på gården

Datum för vistelsen: april 2021
Tack susanneelfv0rn
Omdömet skrevs 17 april 2021

Möte med ett härligt gäng alpackor. Härligt värdskap av Paul och Martha. Promenad med alpacka. Gott fika.
Vad mer behövs för en kanondag?
Kan bara varmt rekommendera denna upplevelse. Inte varje dag man får en sån upplevelse!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Helena S
Omdömet skrevs 28 mars 2021

En fantastisk minisemester i mars. 4 grader och regnet hängde i luften, men vad gör det med dessa härliga människor och djur. Vi blev uppgraderade till en lägenhet med öppen spis. Och det var så mysigt att hänga där innan en god natta sömn i de sköna sängarna. Frukosten var något helt otroligt och en omöjlighet att gå därifrån hungrig. Sedan en promenad med våra nya fluffiga kompisar. Tack Paul med familj.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack 573staffanf