2025 av 495 omdömen
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Jättefint, fräscht och fantastisk personal. Kan verkligen rekommendera för barnfamiljen! Vi bokade två rum, även om toaletten inte är i rummet var det inga som helst problem eftersom toaletterna fördelats till rummen. Trevlig frukost och härliga stunder med alpackorna!

Tack 848rebeckal
Paul Nicholls, Owner på Norrängens Alpacka, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Det var trevligt, särskilt med alpackorna och platsen mitt i skogen. Trevliga anställda och roligt och ett äventyr. Om man gillar alpackor är detta ett mycket bra ställe även om man gillar fåglar natur.

Tack thekrok

Omdömet skrevs 26 juli 2020

Jättehärligt ställe att besöka med barnen med massor av djur och annat skoj att upptäcka. Paul med familj och personal gjorde allt för att vi skulle trivas och barnen ville inte åka därifrån efter två nätter. Vi kommer gärna tillbaka!

Tack jennyN2536PX

Omdömet skrevs 21 juli 2020

Fräscht boende, god frukost o så bra ordnat med grejor till barnen förutom djuren. Vill komma tillbaka igen! Underbart med alpackorna o så trevlig personal. Vi åt även mat på kvällen från puben o det var jättebra! Fanns bra alternativ för barnen

Tack mrsmedjed

Omdömet skrevs 15 juli 2020

Vi trivdes här! Standarden var över förväntan. Hade vi haft barn med oss hade man kunnat stanna länge då det fanns mycket för små att leka med. Mysigt, gott och annorlunda minisemester. Hade jag fått önska något mer så är det nån sallad på menyn

Tack llindh502869