Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
TripAdvisor
Omdömet skrevs 27 september 2014

Åk dit! Så underbart och härligt. Jättetrevligt bemötande, jättefina djur och en underbar upplevelse. Får 10 / 10 poäng! Det var längesedan jag kände mig så glad av en upplevelse. Alla som har möjlighet borde verkligen åka dit.

• Bodde här: september 2014, reste med vänner
Tack Lokallstrom
Paul N, Ägare på Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2015

10/10 Thank you so much ! :) Paul & family

Omdömet skrevs 24 september 2014

Mycket trevligt bemötande. Fick börja med kaffe när vi kom. Idyllisk gård med alpackor, påfåglar, höns mm. Vi fick gå in till alpackorna och klappa dem och Paul berättade om djuren. Alpackor är trevliga och sällskapliga djur med en underbar ull.
Kan rekommendera ett besök på Alpackagården.

Bodde här: september 2014, reste med familjen
Tack Gunnel V

Gunnel, Thank you for the kind words //Paul & Family

Omdömet skrevs 21 september 2014

Trevlig visning av de fina djuren. Fika var gott . Husen fina och rena. Lantlig mysig miljö.det roligaste var nog att mata alpackor och fiskar. Vi fick lära oss om Alpackorna. Både barnen och de vuxna kände sig nöjda.

• Bodde här: september 2014, reste med familjen
Tack Gunillasverkersson

Thanks Gunilla ! See you around :) //Paul & family

Omdömet skrevs 19 september 2014

Hela familjen gillade verkligen besöket. Både stora och små trivdes bra i rummet och frukosten var över förväntan. Det som sedan gjorde besöket unikt var den fina visningen av gårdens alla djur. Alpackor är verkligen charmiga :) Rekommenderas!

• Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Tack Qosmostar

Thanks guys ! See you again soon :) //Paul & family

Omdömet skrevs 31 augusti 2014

Vi var och tittade och hälsade på Alpackorna i deras hagar. Det var jätte kul att få se dem på nära håll. Vi fick en jätte bra bild av hur Alpackorna är. Kan varmt rekommendera att åka dit och titta. Skulle vara kul att ha en konferens där med arbetslaget.

Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Tack Annstr66

Thank you Ann, We do hope you will vivit again in the summer :) //Paul and Family