“En oas för konferens, avkoppling och utmärkt service!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast
Rankat som nummer 1 av 6 B&B/värdshus i Sala
MiljöledarePlatinanivå
Omdömet skrevs oktober 23 2014

Boka nu! Det är inget du kommer att ångra! Rent, fräscht, utmärkt, bemötande och service. Mycket bra mat! Ja, allt var bra. Dessutom en bonus att få träffa de ovanliga och trevliga djuren. Vill du bada i vedtunna och njuta av den friska luften och dessutom kunna konferera i en avslappnande atmosfär. Åk hit!

• Bodde här: Oktober 2014, reste i arbetet
Tack Per H
Paul N, Ägare på Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade februari 25 2015

Per, It was a pleasure to have you here for your conferance. ! We hope you choose us again in the future ! //Paul & family

Omdömet skrevs september 27 2014

Åk dit! Så underbart och härligt. Jättetrevligt bemötande, jättefina djur och en underbar upplevelse. Får 10 / 10 poäng! Det var längesedan jag kände mig så glad av en upplevelse. Alla som har möjlighet borde verkligen åka dit.

• Bodde här: September 2014, reste med vänner
Tack Lokallstrom

10/10 Thank you so much ! :) Paul & family

Omdömet skrevs september 24 2014

Mycket trevligt bemötande. Fick börja med kaffe när vi kom. Idyllisk gård med alpackor, påfåglar, höns mm. Vi fick gå in till alpackorna och klappa dem och Paul berättade om djuren. Alpackor är trevliga och sällskapliga djur med en underbar ull.
Kan rekommendera ett besök på Alpackagården.

Bodde här: September 2014, reste med familjen
Tack Gunnel V

Gunnel, Thank you for the kind words //Paul & Family

Omdömet skrevs september 21 2014

Trevlig visning av de fina djuren. Fika var gott . Husen fina och rena. Lantlig mysig miljö.det roligaste var nog att mata alpackor och fiskar. Vi fick lära oss om Alpackorna. Både barnen och de vuxna kände sig nöjda.

• Bodde här: September 2014, reste med familjen
Tack Gunillasverkersson

Thanks Gunilla ! See you around :) //Paul & family

Omdömet skrevs september 19 2014

Hela familjen gillade verkligen besöket. Både stora och små trivdes bra i rummet och frukosten var över förväntan. Det som sedan gjorde besöket unikt var den fina visningen av gårdens alla djur. Alpackor är verkligen charmiga :) Rekommenderas!

• Bodde här: Augusti 2014, reste med familjen
Tack Qosmostar

Thanks guys ! See you again soon :) //Paul & family

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Salahotell
15 km bort
Hotell Tinget
Nr 3 av 6 i Sala
27 omdömen
Visa priser

Besökt Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast

Adress: Broddbo Norrängen, Sala 733 97, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Västmanlands län > Sala
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Restaurang Sviter Swimmingpool
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 6 B&B/värdshus i Sala
Prisklass: 957 kr - 1 211 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast 3*
Antal rum: 6
Hotellets officiella beskrivning:
Välkommen till Sveriges största alpacka gård! Där avkoppling möter äventyr i en lugn, imponerande, miljövänlig och lantlig omgivning. Bo på en Alpacka gård där du kan känna gräset mellan tårna, klappa djuren och njuta av naturen. Vi ger dig en annorlunda och unik upplevelse med skogen som vår granne men med närhet till en charmig stad med mycket att uppleva. Sala stad finns knappt en mil från oss och Stockholm åker du till inom en och en halvtimme. I närområdet kan du finna bondens marknad, utflykter, shopping och andra attraktioner. Som gäst på vår Bed & Breakfast kan du ena stunden gosa med våra vänliga Alpackor, se på påfåglarna som går på gården, strosa runt i den vackra naturen eller fiska på sjön Storljusen som finns inom gångavstånd. Vi erbjuder boende i vår nyrenoverade lada med mycket historia. Hos oss kan du slappna av och känna dig som hemma. Vi välkomnar er att boka boende hos oss och därmed få tillgång till allt som gården har att erbjuda. ”Norrängens Alpacka AB erbjuder en annorlunda och unik upplevelse. Besökare som övernattar på gården ges möjlighet att uppleva livet på en alpacka gård, under en dag eller under en längre period.” Välkommen till Norrängens Alpacka! ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?