Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 87 US$/natt.

Hem till Gården(Västerås)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Scandic Vasteras(Västerås)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Hotel Arkad(Västerås)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 108 US$/natt.

• Frukost ingår
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 110 US$/natt.

Omdömet skrevs 3 juli 2014

Mysigt och familjär stämning.
Vi var där med jobbet och det fanns allt vi behövde så som internet, projektor och whitebard.
För kvällen fanns även biljard och fotbolls spel. Såg även en bastu och vildmarksbad men det var inget vi utnyttjade.

Mycket trevliga ägare.

• Bodde här: juni 2014, reste i arbetet
Tack Crippa_E
Paul N, Ägare på Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2015

Omdömet skrevs 1 juli 2014

Härligt med alla alpackor, påfåglar, höns, kycklingar, hästar, hund och igelkotte.
Paul med familj och personal var väldigt trevliga.
Boendet var långt över förväntan, nyrenoverat med hög mysfaktor och det lilla
extra som man ibland får på fina rum i dyra hotel. (Vi bodde i lägenheten).
Vi var dom enda gästerna och vart ändå serverades en stor komplett frukost i
den trevliga lokalen på övervåningen.
Paul gav oss mycket tid och visade runt bland alpackor och andra djur som
om han inte hade något annat att göra en söndagskväll.
Jag tycker upplevelsen och boendet var väldigt prisvärt !
STORT TACK.

• Bodde här: juli 2014, reste som ett par
Tack Peter B

Omdömet skrevs 1 juli 2014

Detta var en perfekt utflykt/semester om man vill uppleva alpackor och samtidigt bo bra.
Vi hade hund med oss och det var inga som helst problem att ha med på boendet. Paul svarade på alla frågor vi hade om alpackor och deras skötsel och hit åker vi gärna igen för att förkovra oss ännu mer angående alpackor. Boendet var så mycket bättre än vi någonsin hade väntat oss och samtliga som bodde/arbetade på gården var serviceminded och det var aldrig något problem med något.
Tack snälla ni!

Tips för att välja rum: Vi sov i lägenheten längst ned. Den var mysig och fräsch!!!
  • Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack annpettersson

Omdömet skrevs 30 juni 2014

Besökte gården i lördags med några kompisar, vi gjorde en utflykt o skulle titta på alpackorna. Alltihopa var en mycket positiv upplevelse. Vilka fantastiska djur o vi fick utmärkt guidning o massor med information. Har rekommenderat till alla jag har pratat med under helgen. STORT TACK! Kommer absolut tillbaka.

• Bodde här: juni 2014
Tack marinaosth

Omdömet skrevs 30 juni 2014

Vi bodde inte på Bed & Breakfast , besökte bara visningen av alpackorna. Den var mycket intressant och givande. Fika ingick i priset. De fixade glutenfritt fika när vi bad om det någon dag innan besöket. Kan verkligen rekommendera alla djurvänner att besöka Norrängens Alpackor! De var jättemysiga, och personalen var mycket trevlig.

• Bodde här: juni 2014, reste med vänner
Tack Catarina H