197202 av 393 omdömen
Omdömet skrevs 3 juli 2014

Mysigt och familjär stämning.
Vi var där med jobbet och det fanns allt vi behövde så som internet, projektor och whitebard.
För kvällen fanns även biljard och fotbolls spel. Såg även en bastu och vildmarksbad men det var inget vi utnyttjade.

Mycket trevliga ägare.

Tack Crippa_E
Paul N, Ägare på Norrängens Alpacka - Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2015

Omdömet skrevs 1 juli 2014

Härligt med alla alpackor, påfåglar, höns, kycklingar, hästar, hund och igelkotte.
Paul med familj och personal var väldigt trevliga.
Boendet var långt över förväntan, nyrenoverat med hög mysfaktor och det lilla
extra som man ibland får på fina rum i dyra hotel. (Vi bodde i lägenheten).
Vi var dom enda gästerna och vart ändå serverades en stor komplett frukost i
den trevliga lokalen på övervåningen.
Paul gav oss mycket tid och visade runt bland alpackor och andra djur som
om han inte hade något annat att göra en söndagskväll.
Jag tycker upplevelsen och boendet var väldigt prisvärt !
STORT TACK.

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Peter B

Omdömet skrevs 1 juli 2014

Detta var en perfekt utflykt/semester om man vill uppleva alpackor och samtidigt bo bra.
Vi hade hund med oss och det var inga som helst problem att ha med på boendet. Paul svarade på alla frågor vi hade om alpackor och deras skötsel och hit åker vi gärna igen för att förkovra oss ännu mer angående alpackor. Boendet var så mycket bättre än vi någonsin hade väntat oss och samtliga som bodde/arbetade på gården var serviceminded och det var aldrig något problem med något.
Tack snälla ni!

Rumstips: Vi sov i lägenheten längst ned. Den var mysig och fräsch!!!
Tack annpettersson

Omdömet skrevs 30 juni 2014

Besökte gården i lördags med några kompisar, vi gjorde en utflykt o skulle titta på alpackorna. Alltihopa var en mycket positiv upplevelse. Vilka fantastiska djur o vi fick utmärkt guidning o massor med information. Har rekommenderat till alla jag har pratat med under helgen. STORT TACK! Kommer absolut tillbaka.

Tack marinaosth

Omdömet skrevs 30 juni 2014

Vi bodde inte på Bed & Breakfast , besökte bara visningen av alpackorna. Den var mycket intressant och givande. Fika ingick i priset. De fixade glutenfritt fika när vi bad om det någon dag innan besöket. Kan verkligen rekommendera alla djurvänner att besöka Norrängens Alpackor! De var jättemysiga, och personalen var mycket trevlig.

Tack Catarina H