Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 7 mars 2021 från mobil enhet

Bra hotel men lite lyhört från utsidan, inget som störde jättemycket men ändå. Det är ju ändå ett hotell mitt i centrum. Trevlig personal som var hjälpsam. Bra frukost med lagom mycket att välja på. Fri parkering

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Warnklint
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Först när man kommer in till hotellet ser man ingen reception utan bara en helt opersonlig hall där inte minsta lilla detalj lockar till ett leende och sedan fortsätter man inåt till den sk.receptionen som dolts väl bakom en konstig disk med massa bråte på och bakom den finns bardisken som är själva receptionen.Du hämtar alltså nycklar till hotellrummet från puben.
Personalen i puben är oengagerade definitivt inte serviceinriktade utan står där och besvarar endast de frågor man som kund ställer,det som borde vara självklart att man direkt som receptionspersonal informerar om så kunden slipper fråga.
Inget Hej och välkommen till oss,ja inte ens ett hej får man.
När man sedan återlämnar nyklar efter avslutad vistelse så står ett fat på pubdisken där man lägger nyckeln men hur ska man veta det då personalen tycks göra sig osynliga just då.
Hotellrummet var okej och sängen var skön att sova i men saknade krokar att hänga kläder och handdukar på i badrummet.Städningen var definitivt inte korrekt utförd.DEt första vi såg var ett elementsskydd som var så supersmutsigt som det kan bli för någon hade hällt kaffe över hela den och även på fönsterbrädan,troligen har ingen torkat bort det än heller i rum 210.Ej torkat skrivbord som hade massor av brödsmulor och en golvmatta vid ytterdörren som var maxiskitig av stora leriga skospår.Det värsta var Spindelnäten i båda fönstren kunde enkelt tagits bort med en dammvippa.
För att finna något positivt att skriva så får det bli frukosten som hade hemmastandard ingredienserna men inget extra utöver det som man förväntar sig av ett trestjärnigt hotell.
Det allra sämsta var dock att det inte finns personal efter tio.Det går inte att köpa dricka,något ätbart eller ens fråga om något efter tio på kvällen.
Tyvärr tvingas man ta in på detta hotell då det inte finns mer att välja på i Sala som i övrigt är en magiskt vacker stad med många sevärda platser och spännande aktiviteter.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Anne A
Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med engagerad personal, rimmen något ostädade men annars topp, bra pub/bardel som visade engelsk ligafotboll. Frukost var lagom tilltagen, inget onödigt överflöd och smakade bra.

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack 954matsd
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Bra fint hotell, nära till centrum. Fina rena rum med sköna sängar och fint badrum. Vi åt i puben och det var god mat och bra service av den trevliga personalen! Parkering utanför. Hiss som vi behövde för jag är rörelsehindrad.
Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Hea296
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Små men snyggt inredda rum. Trevlig personal som välkomnar dig och hotellet har en mindre men trevlig bar som erbjuder både mat och dryck.
Helt och rent och precis det man kan förvänta sig i prisklassen. Fri parkering och bra wifi.

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste ensam