Travelocity
Orbitz.com
eDreams
StayForLong
Omdömet skrevs 13 november 2020

Jag firade min födelsedag och var på afton-spa med min pojkvän.
Dock så fick vi inte ens en liten kaka till kaffet, (då detta ej ingick i vårt paket) men det fick gå ändå. På andra SPA'n vi varit på har personalen överraskat med rosenblad, bakverk och tomtebloss, när det är ens födelsedag.
God sallad, till det fick vi kranvatten som ej var kolsyrat, som det står på skylten.
Automatkaffe och hårda solstolar, som det var först till kvarn på.
Det flöt runt en massa skräp i poolen och omklädningsrummet var under all kritik. Men annars, så var det supermysigt och gosigt. Härligt med ett litet spa-kit som luktar fantastiskt gott!

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack Tess19871987
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Har varit på Sätra massor med gånger genom åren. Firat bröllop, Påsk och Midsommar oftast tillsammans med stora familjen. Detta var andra gången under Corona pandemin vi var här. Spat är bra o kommer man tidigt är det inte så mycket folk i poolen. Överlag går det att hålla ett bra covid avstånd i pool anläggningen.
All mat serverades denna gång i Skogsgården vilket är lite tråkigt då miljön är mysigare nere vid Pubben.
Det blir lite matsals känsla.
Tyvärr var inte maten av samma klass som den brukar vilket var trist, då vi alltid haft
Väldigt fina matupplevelser här.
Middagen var i varje fall uppdelad på 2 sittningar vilket gjorde den Covid ok.
Detta gällde tyvärr inte frukosten som blev allt annat än Covid säker när alla vill äta frukost samtidigt och det är buffe.
Rummen är en aning slitna o man ska inte förvänta sig lyx. Men det är en del av charmen med Sätra. Miljön äf fantastisk och man känner historiens vingslag när man prommenerar runt på området.
Trots en del försämringar som vi hoppas är tillfälliga, rekommenderar jag varmt Sätra Brunn. Det är en fantastisk plats som vi får hoppas att vi kan fortsätta åka till ( läste att det var till salu).

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack 342perg
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Charmiga rum med lite av den doft som kan komma med gamla charmiga hus.
Dåligt med uttag. Jag var tvungen att sluta ladda mobilen för att kunna blåsa håret då det bara fanns ett ledigt uttag i rummet. Kollegan fick sitta under skrivbordet och blåsa håret då hennes enda uttag fanns där :)
En hel del spännande saker inslängda i rummets garderober. Vet nog inte ens vad hälften är. Behöll kläderna i väskan istället.
Duschställningen och tvålhållarna var inte helt rengjorda, vilket är lite skrämmande såhär i Coronatider...
Handdukstorkaren hade flera av oss svårt att slå på, då knapparna satt hårt åt.
När man försökte duscha hamnade vattnet över hela golvet i badrummet. Golvbrunnen var nog enda området som var torrt.
"Baren" i rummen tycks variera då jag fick nötter, medans min kollega (vegetarian) bara fick gelégodisar.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Kullan01
Omdömet skrevs 23 mars 2020 från mobil enhet

Väldigt speciellt vilket säkert påverkar mitt omdöme. Corona larm överallt. Vilket innebär absolut ingen trängsel någonstans. Vackert ställe. Härlig natur. Spa helt ok och skönt. Maten jättegod och bra service i restaurang.Ganska slitet både här och där. En död fluga mötte oss på golvet i vårt rum och fler fanns på lampan.Rullgardin funktion sisådär.Dålig skyltning om man aldrig varit på platsen tidigare . Fick en karta och det var ju bra.Behöver en rejäl ansiktlyftning men i dessa tider hoppas jag bara att det överlever. Många åtgärder på plats för att minska risk för spridning. Det var jättebra!
Svårt läge helt enkelt.

Datum för vistelsen: mars 2020
2  Tack helenadyr
Lisa J, Försäljningschef på Sätra Brunn Hälsobrunn, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2020

Tack för att du tog dig tid att recensera oss! Ja, visst är det ruskiga tider... Vi har tur som kan erbjuda gott om plats och frisk luft i härlig natur så man kan komma ut och ändå slippa trängas! Varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 15 december 2019

Spa. Kändes lite litet med en pool och en jacuzzi. Fanns inte plats för alla . Saknade nått att lägga sig ner på istället för att sitta på en stol.

Boende. Rummet var mysigt. Dock väldigt lyhört, där folk som går i trappa etc dånar rakt igenom. Självklart är det beroende på vart man får bo nånstans. Luktade ganska funky på rummet, men det kanske ska lukta så i gamla byggnader =) .

Mat/restaurang . Vi åt julbord och det var bra mat. Väldigt hög ljudnivå, vet inte om det beror på att vi hade gäster som kommunicera genom att skrika eller om det var för klent möblerat med mattor, gardiner dylikt.

Personal. Väldigt trevlig och proffsig personal både i reception, spa, restaurang.

Med tanke på priset kontra värdet så får det tyvärr bli detta betyg.

Jag känner att det behövs uppgraderas,nytänkande spec i spadelen. Eftersom det är en sån pass viktig del i det hela. Trevlig personal och en bra plats med historia. Men behöver förbättras på lite andra områden för att jag ska åka dit igen.

Mvh

Datum för vistelsen: december 2019