Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ZenHotels.com
Travelocity
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Charmiga rum med lite av den doft som kan komma med gamla charmiga hus.
Dåligt med uttag. Jag var tvungen att sluta ladda mobilen för att kunna blåsa håret då det bara fanns ett ledigt uttag i rummet. Kollegan fick sitta under skrivbordet och blåsa håret då hennes enda uttag fanns där :)
En hel del spännande saker inslängda i rummets garderober. Vet nog inte ens vad hälften är. Behöll kläderna i väskan istället.
Duschställningen och tvålhållarna var inte helt rengjorda, vilket är lite skrämmande såhär i Coronatider...
Handdukstorkaren hade flera av oss svårt att slå på, då knapparna satt hårt åt.
När man försökte duscha hamnade vattnet över hela golvet i badrummet. Golvbrunnen var nog enda området som var torrt.
"Baren" i rummen tycks variera då jag fick nötter, medans min kollega (vegetarian) bara fick gelégodisar.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Kullan01
Omdömet skrevs 23 mars 2020 från mobil enhet

Väldigt speciellt vilket säkert påverkar mitt omdöme. Corona larm överallt. Vilket innebär absolut ingen trängsel någonstans. Vackert ställe. Härlig natur. Spa helt ok och skönt. Maten jättegod och bra service i restaurang.Ganska slitet både här och där. En död fluga mötte oss på golvet i vårt rum och fler fanns på lampan.Rullgardin funktion sisådär.Dålig skyltning om man aldrig varit på platsen tidigare . Fick en karta och det var ju bra.Behöver en rejäl ansiktlyftning men i dessa tider hoppas jag bara att det överlever. Många åtgärder på plats för att minska risk för spridning. Det var jättebra!
Svårt läge helt enkelt.

Datum för vistelsen: mars 2020
2  Tack helenadyr
Lisa J, Försäljningschef på Sätra Brunn Hälsobrunn, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2020

Tack för att du tog dig tid att recensera oss! Ja, visst är det ruskiga tider... Vi har tur som kan erbjuda gott om plats och frisk luft i härlig natur så man kan komma ut och ändå slippa trängas! Varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 15 december 2019

Spa. Kändes lite litet med en pool och en jacuzzi. Fanns inte plats för alla . Saknade nått att lägga sig ner på istället för att sitta på en stol.

Boende. Rummet var mysigt. Dock väldigt lyhört, där folk som går i trappa etc dånar rakt igenom. Självklart är det beroende på vart man får bo nånstans. Luktade ganska funky på rummet, men det kanske ska lukta så i gamla byggnader =) .

Mat/restaurang . Vi åt julbord och det var bra mat. Väldigt hög ljudnivå, vet inte om det beror på att vi hade gäster som kommunicera genom att skrika eller om det var för klent möblerat med mattor, gardiner dylikt.

Personal. Väldigt trevlig och proffsig personal både i reception, spa, restaurang.

Med tanke på priset kontra värdet så får det tyvärr bli detta betyg.

Jag känner att det behövs uppgraderas,nytänkande spec i spadelen. Eftersom det är en sån pass viktig del i det hela. Trevlig personal och en bra plats med historia. Men behöver förbättras på lite andra områden för att jag ska åka dit igen.

Mvh

Datum för vistelsen: december 2019
Tack SirVille
Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Verkligen besviken på spa arrangemanget. Vi beställde ett spa med övernattning. Det hade varit bättre att ta in på vilket badhus som helst. Poolen var bokad för vattengymnastik mellan 9-12, så där fick man inte vara. Inga spa produkter tillhandahålls under vardagar, meddelades i efterhand.
Rummet och maten var okej.
Men vistelsen i helhet var inget att rekommendera.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack zvampen7
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Jag och min vän var där på aftonspa. Först åkte vi till bostadsdelen istället för spat. För att komma dit skulle man svängt vid skylten reception. Skulle önskat en skyltning från vägen som visade till spat.

Omklädningsrummet och duschen kändes nedgånget och ofräscht. Det fanns knappt inga krokar att hänga saker på vare sig där eller vid poolytan (man hade både handduk och badrock att bära på). Det gjorde att folk hängde av sig blöta handdukar på stolar där man ska sitta. Poolutrymmet hade inte jättemycket att erbjuda och det fanns knappt några relaxstolar. Enbart cafestolar.

Det var mycket folk och hög ljudnivå när vi kom så vi kikade in i relaxdelen, men där var det iskallt och gick inte att sitta.

I vårt paket ingick en plocktallrik där vi hade beställt lite mindre av skaldjur då en av oss inte åt det samt kost som skulle funka för gravid. När brickan väl kom så fanns inga skaldjur alls samt 2 bitar brieost och vad som såg ut som salami (de 2 sistnämnda ska man inte äta som gravid). Servitrisen visste ingenting om maten och var ganska kort i tonen när vi frågade.

Behållningen var det trevliga sällskapet och alla härliga Maria Åkerberg-produkter som man fick med. Det kändes prisvärt!

Tyvärr fick inte jag någon mersmak i övrigt.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack MathildaAlgesten