Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 21 juni 2018

Detta är ett enkelt hotell med personal några timmar om dagen det ligger på bottenvåningen med toalett och dusch i korridoren .Det passar att komma sent,sova och äta frukost sen åka vidare. Frukosten var lite bättre än kontinental modell

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 9igs
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Dålig service och dåligt bemötande. Svårigheter vid incheckning - receptionen var stängd och rummet var inte klart. Löss i sängen och spartansk frukost. Åker hellre några mil och betalar lite mer för att sova en natt

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Solros12
Omdömet skrevs 18 juni 2017

Silver är en lägenhet som gjorts om till hotell. Ligger på nedre botten, inga trappor att gå i. Rummen har två enkelsängar, platt-TV på väggen , en liten fåtölj samt handfat med varmt och kallt vatten. Sängarna var jättesköna, rummet var rent, Då hotellet saknar AC kan det på sommaren vara kvavt och varm. Fönstren ligger lågt och mot en trafikerad gata, så dom kan man inte ha öppna på nätterna. Frukosten var enkel men , men vi blev mätta. Om du väljer mellan vandrarhem och hotell Silver, så här får du ju frukost.

Rumstips: Här skall du bara stanna max 1 natt
Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack JasBab
Omdömet skrevs 3 december 2016

Jag hann att vara i sängen o titta på tv ett par timmar, när jag reste mig,kryllade sängen av löss under mig, " panikkänsla" ringde, för receptionen var obemannad, fanns inget annat rum, så jag löste det på egen hand. När jag kom tillbaka för att få pengarna var det knappt att hann ville lämna tillbaka hela summan, och någon kompensation var det inte tal om, tyckte nog det hade varit på plats med en liten chokladask eller något lite, fick ju en massa besvär att sanera kläder vid hemkomsten, för att inte tala om klådan efter bett.

Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste ensam
2  Tack Lena E
Omdömet skrevs 12 september 2016 från mobil enhet

Vi hade tur och var ensamma i korridoren - annars hade det kunnat bli svårt att sova. Väldigt lyhört! Men vi sov gott (utmattade av bilkörning). Fräsch dusch i korridoren men trots att vi var ensamma tog varmvattnet slut efter att att en av oss hade duschat. Enkel frukost men helt okej. Ägaren visade inget som helst intresse av att försöka vara trevlig och det är ju lite underligt då man arbetar med dylikt. Vi kommer inte tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Aholma