“Dålig service, bra mat”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 5 av 46 Restauranger i Piteå
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Otroligt dålig service, en timme efter serverad mat hade det inte dukats av eller erbjudits mer dryck eller efterrätt, fick gå till baren för att överhuvudtaget få betala.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 512tors

Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Vad hände?
På vårt korta besök skrämde kvinnan bakom bardisken iväg fem kunder genom att vara snorkig, dryg och otrevlig på ett sätt jag aldrig sett maken till
"Alla" bord var bokade för matgäster (?) så det fanns knappt någonstans att sitta.
Det var bedrövligt, det värsta jag varit med om på en pub!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Allan L
Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

Otroligt god mat, både iberico secreton och röding sen avslutar med otrolig kladdkaka
Så gott ,kan inte önska mer
rekommenderas när du kommer till Piteå

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack kentsjo
Omdömet skrevs 15 november 2020 från mobil enhet

Bra mat till rimligt pris. Extra krydda är alla olika ölsorter man kan prova. Dessutom är miljön oslagbar. Genuin pubmiljö

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack janj984
Omdömet skrevs 16 september 2020

Inget speciellt varken matmässigt eller ölmässigt. Är som Bishops konceptet är, varken bättre eller sämre. Upplevde det dock som att utbudet av öl var sämre än vanligt.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack kalle243

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Piteå, Norrbottens län

Piteå, Norrbottens län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!