“Ännu ett Bishops”
Omdöme om The Bishops Arms

The Bishops Arms
Rankad som nr 5 av 46 Restauranger i Piteå
Omdömet skrevs 16 september 2020

Inget speciellt varken matmässigt eller ölmässigt. Är som Bishops konceptet är, varken bättre eller sämre. Upplevde det dock som att utbudet av öl var sämre än vanligt.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack kalle243

Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Här finns stadens absolut mest kunniga servitör när det gäller att pricka in rätt dryck till maten! Har aldrig fått så bra vägledning, och dessutom möjlighet att prova stout som jag inte ens visste fanns. Att sedan maten smakade utmärkt och att miljön var perfekt gjorde besöket perfekt.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Black_Father
Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Jag har aldrig blivit besviken när jag ätit på Bishop, maten suveränt god. Senast åt jag pärlhönefile som var gången innan käkade jag griskind som var gudomligt mör och god. Fisk är en annan sak som dom är grymt bra på , bästa maten i stan

Datum för besöket: december 2019
Tack Soulsouth
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Vi åt hamburgaren som verkligen var fräsch och god! Jättegoda pommes till. Extra plus för att dressingen serverades separat, så att man slipper få en burgare dränkt i kladdig dressing, utan själv avgör hur mycket man vill ha.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack cathrin_2016
Omdömet skrevs 19 februari 2019 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 7 personer som bokat bord. Vi åt burgare, oxfilé, Shepards pie, vildand, torskrygg och fish and chips.
Maten var jättegod och alla var nöjda.
Servitrisen var lite oklar och borde uppdatera sig bättre om vad som är kvällens tavelrätt/ dryck.
Skulle fått full pott om de inte hade så osköna stolar att sitta på och trångt mellan borden. Det är även väldigt trångt vid betalningsstationen, ligger precis i ingången/ bardisken...

Datum för besöket: februari 2019
Tack anki0h

Resenärer som tittade på The Bishops Arms tittade också på

Piteå, Norrbottens län

Piteå, Norrbottens län

Besökt The Bishops Arms? Berätta vad du tyckte!