Kostnadsfri avbokning till den 21-10-09
Boka nu, betala på plats
eDreams
Expedia.com104 US$
Priceline104 US$
Omdömet skrevs 20 januari 2021

Detta företag har ett ansikte utåt men gör inte som dom lovar, kanske är det likadant med köket att saker och ting inte är så fräscht som dom påstår? Rummen i sig är fina men lita absolut inte på vad Lisa och Andreas säger!

Rumstips: Välj ett annat hotell
Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack samuraj65
Omdömet skrevs 4 november 2020

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Pizzorna som vi åt där var bland de bästa vi har ätit. Pensionatet var fullbokat men vi fick vindsvåningen som egentligen var för 3 personer men de ställde in extrasäng så vi fick plats alla 4. Jättemysig våning som de gjort om från en gammal ladugård. Otroligt prisvärt för hög mysfaktor och bra service ! Vi rekommenderar starkt pensionatet och kommer garanterat komma tillbaka om vi har vägarna förbi Piteå.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack Rebecka C
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt mat, trevlig miljö och inte minst personal! Fick en rekommendation att söka upp Pensionatet och de levererade över mina redan högt ställda förväntningar. Hemtrevligt känsla!En pärla i Piteå.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack AndreasUS71
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Super fint och mysigt boende! Ombonad och välkomnande utemiljö som är inbjudande för alla åldrar. Stället har allt! Väldigt gott fika, riktigt bra mat och trevlig personal! Kan starkt rekommendera Pizza Verde, riktigt bra vegetariskt alternativ!! :)

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack M3474ZGjohannah
Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Nämen sååååå näpet o fräckt samtidigt, rena sagan att kliva in i lilla huset på lilla gården i den lilla staden efter den lilla promenaden ifrån den lilla busstationen, in i levande ljusskrudade glasverandan o vitt snötäcke omslöt drömmen.Perfekt pizza intogs i bottenvåningen, best ever? Maxad mysfaktor. Trevlig personal gav bärhjälp med väskan upp till rummet. Personligt o charmigt pensionatsrum. Trevnad på riktigt. O konservburksutsikten avnjöts mot natthimlen! Läckert. Perfekt inramning till sparkåkning o 8:e marsfirande!❄️☀️

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack Elsrad