Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

En mycket trevlig camping, rent och fint. Låg fint vid vattnet, men det blåste mycket vi låg alldeles vid vattnet. De hade en liten butik med saker som man kan behöva till husbil och husvagn Mycket trevlig personal. Nära till staden det var gångavstånd. Tog ca 5 min.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 501mial
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att ta en fika på och njuta av närheten till havet. Alltid lika trevligt och fantastiskt bemötande av Personalen. Borden är också tillräckligt glesa för att man ska känna sig trygg i dessa Corona tider

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack janj984
Omdömet skrevs 7 november 2018

Bra camping, fina platser ligger centralt så att man kan gå och shoppa om man vill. Bra att det är öppet året om, då kan man åka över helgen om man önskar. Vänlig och trevlig personal. Bra att man blir visad hur man ska stå på platsen så ingen granne påstår att man gör fel.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Gum8586
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

En väldigt välskött camping, mysig
O välstädat. Campingvärd som visar platser personligen och tar i hand.
Väldigt servicemedvetna.
Fina rejäla tomter med liten häck emellan. Fin utsikt ut över vattnet. Vi kommer absolut att komma tillbaka till denna camping

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack hotshot65
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Vi har bott här några gånger nu. Väldigt fin camping som ligger en promenad avstånd från centrum. Rena och fräscha lokaler. Personalen är alltid lika trevliga och hjälpsamma. Finns restaurang och café i närheten. Kan verkligen rekommendera.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Truckermike76