“Bara konstigt”
Omdöme om Café Röda Lyktan

Café Röda Lyktan
Rankad som nr 30 av 48 Restauranger i Piteå
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi tänkte äta en lättare måltid där vilket det blev, men inte i kaféet utan tvärsöver köpcentret då alkoholtillståndet bara gällde där.

Beställde enkla rätter som chèvre chaud och clubsandwich. Väldigt konstiga kreationer kom sen med. Som att ett barn googlat och kört fritt.

Som exempel kom chevrechaud med nån balsamicocreme, mango, olika frön, sojabönor, granatäpple, rödlök och gurka mm.

Det blev en rolig lunch i alla fall.

Datum för besöket: februari 2020
Tack FF_Lule
sannam2015, Chef på Café Röda Lyktan, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Hej! Ja, tyvärr gäller endast vårt tillstånd tvärsöver för tillfället, vi har sökt om ändring på detta och hoppas det går igenom

Förstår inte riktigt angående maten om ni gillade den eller ej, vår chevre är väldigt populär och ligger på en blandad sallad med bland annat mango och dylikt. Vår Club sandwich är en klassisk Club sandwich med kyckling, bacon, tomat, sallad och bröd. Men alla tycker vi ju olika, var ju tråkigt att ni inte uppskattade dom rätterna. Mvh /Sanna, röda lyktan

Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Vi älskar detta ställe. Ska man till Piteå går vi tiöö gallerian oavsett årstid, magisk personal och fantastisk mat.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack lena_eriksson_okvist

Tack, så himla roligt att höra! ni är alltid välkomna till oss!

Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Tänk vad ett glatt leende och personal som är välkomnande kan göra skillnad. Är du i Piteå ska du titta in hit. Blir det en fika eller lunch spelar ingen roll för det kommer blir mycket gott och trevligt. Har du möjlighet att besöka dem en em/kväll är Terassen en trappa upp ett måste. Här serveras goda drinkar och god mat på stans bästa plats.

Datum för besöket: januari 2019
Tack atiensuu

Tack så hemskt mycket! Vi strävar alltid efter att ha kunden i fokus och bakar allt fika själv från grunden, vilket vi är mycket stolta över! Ska vidarebefordra detta till vår underbara personal ❤ mvh /Sanna

Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Ska du fika eller äta i Piteå så är det hit du ska gå.
Karinas köttfärsbiffar är magiska, tacon är superbra och fikat är

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Therese J
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Mysigt fik mitt i centrum som passar en kanon till både en fika eller lunch ! Glad och trevlig personal

Datum för besöket: juli 2019
Tack Niols1

Resenärer som tittade på Café Röda Lyktan tittade också på

Piteå, Norrbottens län

Besökt Café Röda Lyktan? Berätta vad du tyckte!