“Sydafrikansk afton”
Omdöme om Kumla Herrgård

Kumla Herrgård
Rankad som nr 6 av 35 Restauranger i Tyresö
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Hittade eventet Sydafrikansk afton av en tillfällighet, stort urval av rätter, maten smakade fantastiskt! Här kan man prova rätter som knappt går att få på restauranger någonstans i Sverige. Fantastiskt personal och service! Efterrätterna överträffade också förväntningarna, längtar redan till nästa års event!!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 762christerr

Omdömet skrevs 18 december 2019

Trevlig miljö men maten var så där. Det var lite att välja på. Sillen var utmärkt, det hembakta knäckebrödet gott, Varmrätterna var på gränsen till dåliga. Torr kalkon, köttbullarna torra,.Osten var ok, Efterrättsbordet var utmärkt. Kaffet var gott.

Datum för besöket: december 2019
Tack Susanne V
Omdömet skrevs 4 december 2019

Miljön är mysig och dem hade sagt när vi bokade bordet att det skulle vara hemgjort, vilket det kanske var men min mamma gör bättre julbuffe, otroligt tråkigt och smaklöst.

Datum för besöket: december 2019
Tack rightforyou
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Vi hade beställt ett bord för att äta födelsedagslunch. Personalen hade ordnat ett bord i Olof Törnes kabinett - ett av de mindre rummen. Det var vackert dukat. Det fanns en flagga och en liten present i form av husets hårda bröd - en fin gest.
Maten var mycket god och personalen trevlig. Dagen till ära "kanelbullens dag" - serverades små kanelbullar till kaffet.
En mycket lyckad födelsedagslunch.
Kommer gärna tillbaka igen.
Rekommenderar varmt ett besök.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Brigitta48
Omdömet skrevs 19 juni 2019 från mobil enhet

Snygg gammal herrgård i Tyresö. Serverar lunch alla vardagar och brunch på lördag eller söndag. Två rätter att välja på med smör, bröd sallad, vatten samt kaffe och kaka. Dessutom finns två andra rätter för 130 kronor. Alltså gott om alternativ. Beställda och betalda varmrätter serveras vid bordet, resten hämtar du själv. Snabb och vänlig service, god mat med rikliga portioner. Trevlig miljö.
Återkommer gärna

Datum för besöket: juni 2019
Tack yngen

Resenärer som tittade på Kumla Herrgård tittade också på

Tyresö, Stockholms län

Haninge, Stockholms län
Tyresö, Stockholms län

Besökt Kumla Herrgård? Berätta vad du tyckte!