“otrevlig personal”

Ranchland Wild & Crazy Steakhouse
Rankad som nr 34 av 38 Restauranger i Tyresö
Omdömet skrevs 15 maj 2021

jag satt och åt och sedan fick jag av en dam som jobbar där ett mycket otrevligt bemötande där hon ifrågasatt hur mycket jag åt, och la kommentarer som inte alls är proffsigt. tycker inte om det men annars var det ok.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 836adasa

Omdömet skrevs 23 februari 2021

Trevlig miljö god mat och bra service!

Kommer gärna tillbaka till våren/sommaren när det spelas lite bra musik.

Datum för besöket: januari 2021
Tack 532niclasj
Omdömet skrevs 23 december 2020

Väldigt bra och prisvärda rätter , alltid trevlig personal. Den lilla butiken är en räddare i nöden om man saknar tex kaffe mjölk eller ostbågar.
Kämpa vidare

Datum för besöket: december 2020
Tack 506johnnyb
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Besökte Ranchland med familjen och åt middag. Servicen var alldeles utmärkt, lyhörd och bra servitör. Maten var bland det bästa jag ätit på länge. Alla var väldigt nöjda med maten.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Staffan_Ing
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Vi var där en tisdag och blev välkomnad och fick sedan leta reda på ett eget bord. Ingen som placerade oss.
Sen kom en blond service som verkade vara HELT inkompetent. Missade beställning. Försvann långa stunder och frågade aldrig hur vi hade det eller om det smakade bra.
Det var inte fullt(endast 20-tal gäster) och den mörkhåriga servitrisen ”räddade” flera bord så gott hon kunde...

Maten var väl ok men tyvärr så rätt rörig meny med allt från hamburgare och svengelska flatbreadpizzor till köttbullar och Skagen. En restaurang med identitetskris...

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Axeljohnsson

Resenärer som tittade på Ranchland Wild & Crazy Steakhouse tittade också på

Tyresö, Stockholms län

Besökt Ranchland Wild & Crazy Steakhouse? Berätta vad du tyckte!